Cennik pozycjonowania – Efekt + ryczałt

Drugim wariantem jest wycena hybrydowa: efekt + ryczałt. Ta forma stosowana jest dla bardziej konkurencyjnych fraz.

Opłata jest taka sama jak za efekt z doliczeniem stałej abonamentowej stawki od momentu podpisania umowy na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem na najlepszych warunkach (bez kar, bez dodatkowych zobowiązań). W cenę wliczono kampanię marketingu szeptanego, która jest niezbędna do uzyskania najlepszych wyników. Ten system dostarcza dodatkowe narzędzia do efektywnej współpracy, przy okazji pozostawiając pozytywną informację o firmie w przestrzeni dyskusji branżowych. Wyniki naszych działań są przedstawiane w postaci regularnych raportów, co pozwala na stałe monitorowanie osiągnięć.

Skorzystaj z BEZPŁATNEJ analizy swojej witryny.

Fields marked with an * are required
Pola oznaczone * są wymagane.

Pozostałe modele rozliczeń:

Rozliczenie w tym modelu płatności stosuje się wyłącznie w przypadku, gdy produkt / usługa nie jest frazą konkurencyjną. Wówczas płatność następuje po uzyskaniu założonego wyniku, czyli znalezienia się na pierwszej stronie w naturalnych wynikach wyszukiwania.

dowiedz się więcej >

Model rozliczenia ryczałtowego łączy w sobie szereg czynności dot. pozycjonowania i content marketingu. Zawiera wysoko-jakościowe linki, nieograniczone frazy, prowadzenie bloga i marketingu szeptanego.

dowiedz się więcej >