Cennik pozycjonowania – Efekt + ryczałt

Drugim wariantem jest wycena hybrydowa: efekt + ryczałt. Ta forma stosowana jest dla bardziej konkurencyjnych fraz.

Opłata jest taka sama jak za efekt z doliczeniem stałej abonamentowej stawki od momentu podpisania umowy na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem na najlepszych warunkach (bez kar, bez dodatkowych zobowiązań). W cenę wliczono kampanię marketingu szeptanego, która jest niezbędna do uzyskania najlepszych wyników. Ten system dostarcza dodatkowe narzędzia do efektywnej współpracy, przy okazji pozostawiając pozytywną informację o firmie w przestrzeni dyskusji branżowych. Wyniki naszych działań są przedstawiane w postaci regularnych raportów, co pozwala na stałe monitorowanie osiągnięć.

Skorzystaj z BEZPŁATNEJ analizy swojej witryny.

Fields marked with an * are required
Pola oznaczone * są wymagane.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma skuteczni.pl Adrian Kłos, z siedzibą w Warszawie, ul. Jana Kazimierza 28, kod pocztowy: 01-248, adres e-mail: , tel. 22 349 93 97.
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej.
• Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.

Pozostałe modele rozliczeń:

Rozliczenie w tym modelu płatności stosuje się wyłącznie w przypadku, gdy produkt / usługa nie jest frazą konkurencyjną. Wówczas płatność następuje po uzyskaniu założonego wyniku, czyli znalezienia się na pierwszej stronie w naturalnych wynikach wyszukiwania.

dowiedz się więcej >

Model rozliczenia ryczałtowego łączy w sobie szereg czynności dot. pozycjonowania i content marketingu. Zawiera wysoko-jakościowe linki, nieograniczone frazy, prowadzenie bloga i marketingu szeptanego.

dowiedz się więcej >