Cennik pozycjonowania – Efekt

Propozycja podstawowa to wycena za efekt. Rozliczenie w tym modelu płatności stosuje się wyłącznie w przypadku, gdy produkt / usługa nie jest frazą konkurencyjną. Wówczas płatność następuje po uzyskaniu założonego wyniku, czyli znalezienia się na pierwszej stronie w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Zostaje ona wyliczona proporcjonalnie w podziale na kolejność uzyskanych pozycji: 1 – 3, 4 – 7, 8 – 10 wraz z przeliczeniem na ilość dni, w których w danym przedziale występowała. To szczegółowe rozliczenie daje Ci gwarancję płatności za najlepszy efekt, czyli ceny wzrastają wraz z wyższą pozycją. To ekonomiczne rozwiązanie charakteryzuje się przejrzystością rozliczenia. Jeśli pozycja 4- 7 została osiągnięta np. przez 10 dni, a w pozostałe 10 dni pojawiła się na pozycjach 8 – 10, wówczas dzielimy stawkę z danej pozycji przez ilość dni, w których ją osiągnęła.

W ten sposób raportujemy codzienne wyniki i koszty. Według audytów i ankiet w branżach SEO ten rodzaj rozliczenia nadal ilościowo dominuje nad innymi, jednak regularnie zachodzące zmiany w środowisku Google powodują, że ten podstawowy system nie sprawdza się dla większości branż. Zapraszamy do kontaktu celem sprawdzenia dostępności tego rozwiązania dla Ciebie.

Skorzystaj z BEZPŁATNEJ analizy swojej witryny.

Fields marked with an * are required
Pola oznaczone * są wymagane.

Pozostałe modele rozliczeń:

Ta forma stosowana jest dla bardziej konkurencyjnych fraz. Opłata jest taka sama jak za efekt z doliczeniem stałej abonamentowej stawki od momentu podpisania umowy na czas nieokreślony  z miesięcznym wypowiedzeniem.

dowiedz się więcej >

Model rozliczenia ryczałtowego łączy w sobie szereg czynności dot. pozycjonowania i content marketingu. Zawiera wysoko-jakościowe linki, nieograniczone frazy, prowadzenie bloga i marketingu szeptanego.

dowiedz się więcej >