Cennik pozycjonowania

Cennik pozycjonowania uzależniony jest od kilku czynników: ilości fraz wraz z nakładem działań dodatkowych oraz od poziomu konkurencyjności z danej branży.

Kolejny aspekt to technologia wykonania serwisu, historia pozycjonowania witryny oraz ewentualna obecność tzw. “podejrzanych linków” i niechcianego filtra nadanego przez Google. Ceny fraz zaczynają się od 10 zł netto za sztukę, a budżety miesięczne już od 300 zł netto za miesiąc. Niezależnie od zaproponowanego i wybranego systemu rozliczeń zawsze optymalizujemy go pod kątem skuteczności i zwrotu inwestycji. Wykonując usługę pozycjonowania, wykonujemy tak naprawdę szereg czynności, które wpływają na pozycję w Google, ale przede wszystkim na podwyższenie rozpoznawalności Twojej marki wśród nowych odbiorców.

Będąc jedną z pierwszych firm na rynku polskim, mieliśmy okazję przetestować wiele systemów rozliczeń. Wnikliwa analiza efektów i korzyści dla klienta pozwoliła nam wyeliminować te rozwiązania, które budziły nasze zastrzeżenia. Obecnie dostępne są następujące modele rozliczeń: rozliczenie za efekt, wycena hybrydowa (efekt + ryczałt) oraz ryczałt, który jest wariantem rozszerzonych możliwości.

Każde rozwiązanie jest dopasowywane do Twoich potrzeb i możliwości. My wskazujemy naszym zdaniem optymalne dla Ciebie propozycje. Czyli te, które gwarantują najlepsze efekty.

Dokonaj BEZPŁATNEJ analizy swojej witryny.

Fields marked with an * are required
Pola oznaczone * są wymagane.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma skuteczni.pl Adrian Kłos, z siedzibą w Warszawie, ul. Jana Kazimierza 28, kod pocztowy: 01-248, adres e-mail: , tel. 22 349 93 97.
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej.
• Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.

Modele rozliczeń za pozycjonowanie strony www:

Rozliczenie w tym modelu płatności stosuje się wyłącznie w przypadku, gdy produkt / usługa nie jest frazą konkurencyjną. Wówczas płatność następuje po uzyskaniu założonego wyniku, czyli znalezienia się na pierwszej stronie w naturalnych wynikach wyszukiwania.

dowiedz się więcej >

Ta forma stosowana jest dla bardziej konkurencyjnych fraz. Opłata jest taka sama jak za efekt z doliczeniem stałej abonamentowej stawki od momentu podpisania umowy na czas nieokreślony  z miesięcznym wypowiedzeniem.

dowiedz się więcej >

Model rozliczenia ryczałtowego łączy w sobie szereg czynności dot. pozycjonowania i content marketingu. Zawiera wysoko-jakościowe linki, nieograniczone frazy, prowadzenie bloga i marketingu szeptanego.

 

dowiedz się więcej >