Cennik pozycjonowania

Cennik pozycjonowania uzależniony jest od kilku czynników: ilości fraz wraz z nakładem działań dodatkowych oraz od poziomu konkurencyjności z danej branży.

Kolejny aspekt to technologia wykonania serwisu, historia pozycjonowania witryny oraz ewentualna obecność tzw. „podejrzanych linków” i niechcianego filtra nadanego przez Google. Ceny fraz zaczynają się od 10 zł netto za sztukę, a budżety miesięczne już od 300 zł netto za miesiąc. Niezależnie od zaproponowanego i wybranego systemu rozliczeń zawsze optymalizujemy go pod kątem skuteczności i zwrotu inwestycji. Wykonując usługę pozycjonowania, wykonujemy tak naprawdę szereg czynności, które wpływają na pozycję w Google, ale przede wszystkim na podwyższenie rozpoznawalności Twojej marki wśród nowych odbiorców.

Będąc jedną z pierwszych firm na rynku polskim, mieliśmy okazję przetestować wiele systemów rozliczeń. Wnikliwa analiza efektów i korzyści dla klienta pozwoliła nam wyeliminować te rozwiązania, które budziły nasze zastrzeżenia. Obecnie dostępne są następujące modele rozliczeń: rozliczenie za efekt, wycena hybrydowa (efekt + ryczałt) oraz ryczałt, który jest wariantem rozszerzonych możliwości.

Każde rozwiązanie jest dopasowywane do Twoich potrzeb i możliwości. My wskazujemy naszym zdaniem optymalne dla Ciebie propozycje. Czyli te, które gwarantują najlepsze efekty.

Dokonaj BEZPŁATNEJ analizy swojej witryny.

Fields marked with an * are required
Pola oznaczone * są wymagane.

Modele rozliczeń za pozycjonowanie strony www:

Rozliczenie w tym modelu płatności stosuje się wyłącznie w przypadku, gdy produkt / usługa nie jest frazą konkurencyjną. Wówczas płatność następuje po uzyskaniu założonego wyniku, czyli znalezienia się na pierwszej stronie w naturalnych wynikach wyszukiwania.

dowiedz się więcej >

Ta forma stosowana jest dla bardziej konkurencyjnych fraz. Opłata jest taka sama jak za efekt z doliczeniem stałej abonamentowej stawki od momentu podpisania umowy na czas nieokreślony  z miesięcznym wypowiedzeniem.

dowiedz się więcej >

Model rozliczenia ryczałtowego łączy w sobie szereg czynności dot. pozycjonowania i content marketingu. Zawiera wysoko-jakościowe linki, nieograniczone frazy, prowadzenie bloga i marketingu szeptanego.

 

dowiedz się więcej >