Opinie na Facebooku

Opinie na Facebooku

Aż 98% ludzi przegląda opinie online o lokalnych przedsiębiorstwach. Klienci online nie ufają markom, z którymi nie są zaznajomieni. 85% wszystkich recenzji w internecie pojawia się na 4 popularnych portalach, a Facebook jest jednym z nich. Jeśli użytkownik odwiedzi Twoją stronę na Facebooku i znajdzie tam pozytywne opinie, to z większą uwagą zapozna się z Twoją ofertą. Zachęcaj klientów do zostawiania recenzji. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

Dlaczego warto zdobywać opinie na Facebooku?

90% klientów zapoznaje się z opiniami w internecie przed zdecydowaniem się na wizytę w danej firmie. Klient pragnie mieć pewność, że wybiera ofertę marki, która jest dobrze oceniana. Gdy na Twoim profilu na Facebooku odkryje liczne pozytywne recenzje, zrozumie, że ma do czynienia z marką godną zaufania.

Na Twoim profilu na Facebooku mogą pojawić się negatywne opinie, które nie zawsze pochodzą od niezadowolonych klientów. Niektóre firmy padają ofiarą ataków hejterskich. Google co roku eliminuje nawet ponad 100 milionów fałszywych komentarzy, ale nie jest w stanie usunąć ich wszystkich. Podobne sytuacje mają miejsce również na Facebooku, gdzie nie zawsze jest możliwe usunięcie niechcianych opinii. Odbudowanie dobrego wizerunku można osiągnąć poprzez gromadzenie pozytywnych recenzji. Nasze metody pozwolą Ci systematycznie zdobywać pozytywne opinie od klientów na Facebooku.

Udostępnij użytkownikom bogate źródło informacji o Twoich produktach i działalności. Dzięki recenzjom na Facebooku mogą oni uzyskać dane, których nie odnajdą w standardowych opisach ofert i profilu firmy. Naszym celem jest zachęcanie klientów do zostawiania szczegółowych i merytorycznych opinii, które będą wartościowe dla potencjalnych zainteresowanych. Systematycznie zbierane pozytywne recenzje pomogą zniwelować wpływ negatywnych komentarzy i doprowadzą do wzrostu średniej oceny.

CHCESZ MIEĆ LEPSZE OPINIE
NA FACEBOOKU?

Klienci mogą natknąć się na opinie o Twojej marce na Facebooku nie tylko bezpośrednio na tym portalu. Gdy wpiszą w wyszukiwarkę Google zapytanie dotyczące recenzji Twojej firmy lub usługi, Twój fanpage na Facebooku prawdopodobnie pojawi się wśród pierwszych wyników wyszukiwania.

Warto pamiętać: badania dowodzą, że konsumenci są sceptyczni wobec firm z ocenami niższymi niż 4 gwiazdki. Tylko 9% z nich rozważyłoby współpracę z przedsiębiorstwem, które ma średnią ocen na poziomie 1 lub 2 gwiazdki.

Korzyści pozytywnych opinii i recenzji na Facebooku

Użytkownicy nie kierują się wyłącznie ceną przy wyborze sklepów. Szukają miejsc, którym mogą zaufać. Pozytywne recenzje na Facebooku potwierdzają, że mają do czynienia z firmą godną zaufania. Posiadanie doskonałej oferty, wysokiej jakości produktów i konkurencyjnych cen to nie wszystko – klienci muszą być przekonani o wiarygodności Twojej propozycji. Oferujemy pomoc w zwiększeniu liczby komentarzy na Facebooku oraz w pozyskiwaniu pozytywnych opinii. Zapraszamy do kontaktu.

Komentarze na FB

CHCESZ WIEDZIEĆ, JAK ZWIĘKSZYĆ
LICZBĘ OPINII NA FACEBOOKU?

Sprawdź, co zyskasz!

Wyższe przychody

Pozytywne recenzje na Facebooku mogą przekonać niezdecydowanych klientów do dokonania zakupów, co z kolei podniesie wskaźnik konwersji na Twojej stronie – więcej odwiedzin zakończy się finalizacją zamówienia, co przyczyni się do wzrostu przychodów Twojej firmy!

Przyspieszenie rozwoju

Nieobecność recenzji może skutkować tym, że wielu użytkowników internetu zignoruje Twoją ofertę. Nie musisz czekać miesięcy czy lat na zgromadzenie dużej liczby opinii na Facebooku. Im szybciej uda Ci się je zdobyć, tym sprawniej będziesz mógł rozwijać swoją działalność i zwiększać bazę klientów.

Wzrost zaufania do marki

Pozytywne recenzje uspokoją ewentualne obawy użytkowników przed skorzystaniem z Twojej oferty, dostarczając im wystarczających dowodów na wiarygodność Twojej marki.

Negatywne opinie nie będą problemem

Może zdarzyć się, że otrzymasz negatywną opinie. Jeśli jednak będzie ona otoczona wieloma pozytywnymi recenzjami, nie powinna mieć negatywnego wpływu na decyzje potencjalnych klientów. Pamiętaj, aby na nią zareagować!

Ochrona przed nieuczciwą konkurencją

Istnieje ryzyko, że konkurencja w nieuczciwy sposób będzie próbowała zaszkodzić Twojej pozycji na rynku, dodając negatywne opinie na Twoim fanpage’u. Posiadając liczne pozytywne recenzje, zminimalizujesz ryzyko szkód wynikających z takich działań.

Uwaga: żeby osiągnąć jeszcze lepszy efekt, odpowiadaj na opinie!

Internauci wydają do 49% więcej w firmach, które tak reagują na recenzje.

Skorzystaj z oferty doświadczonych specjalistów!

Od długiego czasu zajmujemy się obsługą firmowych stron na Facebooku dla naszych klientów, rozwijając je, zdobywając nowych fanów i opinie. Opracowaliśmy skuteczne strategie, które gwarantują systematyczne zbieranie recenzji. Odkryj, dlaczego warto podjąć współpracę z nami!

Prawdziwe opinie

Zwiększymy skłonność Twoich klientów do zostawiania opinii. Zazwyczaj tylko od 5 do 10% konsumentów decyduje się na napisanie recenzji. Zapewnimy, że w przypadku Twojego profilu odsetek ten będzie znacznie wyższy, co przyczyni się do wzrostu zaangażowania klientów – mogą oni częściej skorzystać z Twojej oferty.

Regularność

Zależy nam na tym, by recenzje na Twoim fanpage'u pojawiały się regularnie. Systematycznie zachęcamy klientów do ich publikowania.

Bezpieczeństwo

Recenzje są publikowane w naturalnym rytmie – zawsze wtedy, gdy zostaną dodane przez klientów. Nie musisz martwić się o ryzyko zablokowania konta z powodu podejrzanej aktywności.

Automatyzacja

Jesteśmy w stanie zaimplementować w Twoim biznesie określone procedury, które sprawią, że generowanie pozytywnych recenzji na Facebooku będzie dla Ciebie wymagało minimalnego wysiłku.

Skontaktuj się z nami. Zaproponujemy Ci rozwiązania, które sprawdzą się w Twojej działalności.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jako osoba prowadząca fanpage, nie masz możliwości samodzielnego skasowania takich komentarzy. Może to zrobić jedynie moderator po tym, jak zgłosisz nieprawdziwą recenzję. Mamy wypracowane sposoby, dzięki którym osiągamy bardzo dobre rezultaty pod kątem usuwania negatywnych opinii, ale nie możemy zagwarantować, że zawsze to się powiedzie. Aby zabezpieczyć się przed wpływem negatywnych opinii, regularnie pozyskuj pozytywne.

W każdym przypadku możemy zaproponować inne rozwiązania, więc nie ma reguły. Znaczenie ma też liczba Twoich klientów. Przeważnie już po kilku dniach od rozpoczęcia pracy na fanpage’u pojawiają się pierwsze pozytywne opinie.

Motywujemy Twoich klientów do wystawiania opinii na Facebooku, na Twoim profilu. Nasza oferta nie obejmuje negatywnych recenzji.

Współpracujemy m.in. z klientami anglojęzycznymi. Jeśli potrzebujesz zwiększyć liczbę opinii w innym języku, skontaktuj się z nami. Znajdziemy rozwiązanie.

Teoretycznie moderator ma takie prawo, ale nie zauważyliśmy takich przypadków u naszych klientów. Pamiętaj, że pozyskujemy opinie od Twoich prawdziwych klientów.