Reklama Google Ads

Pozycjonowanie stron – cena

Nasi specjaliści posiadają certyfikat Google Ads.

Co twoja firma może zyskać dzięki kampanii Google Ads?

Szybki wzrost sprzedaży

Dobrze skonfigurowana kampania, która uwzględnia realia rynkowe, doprowadzi do realizacji celów biznesowych i zakładanego wzrostu sprzedaży w możliwie najkrótszym czasie. Algorytmy Google pozwalają nam na dotarcie przede wszystkim do osób, które potencjalnymi klientami twojej firmy. Przemyślane targetowanie połączone z odpowiednią kreacją reklamową i aktywnym remarketingiem to przepis na sukces.

Optymalizacja kampanii

Jedną z największych zalet działań Google Ads jest ich wysoka mierzalność. Dzięki temu szybko dowiemy się, które z prowadzonych działań są najskuteczniejsze, które grupy reklam przynoszą najwięcej konwersji i na jakich słowach kluczowych należy skupić się najbardziej. To z kolei pozwoli na optymalizację kampanii pod kątem tych działań, które przynoszą najlepsze wyniki.

Rozliczenie za efekt

W kampaniach PPC płacimy tylko za konkretne kliknięcia. Jeśli realizowane działania nie przynoszą zakładanych efektów i pożądanej ilości odsłon, budżet reklamowy również będzie mniejszy. Warto podkreślić, że w kampaniach PPC nie ma również progu wejścia w postaci minimalnej wymaganej inwestycji. Oznacza to, że każda firma może wykorzystywać potencjał Google Ads, bez względu na wysokość budżetu reklamowego.

Elastyczność

Reklamy Google dzielą się na kilka typów kampanii: od sprzedażowych, przez wizerunkowe, aż po te skupiające się na klientach powracających. Platforma Google Ads potrafi sama podpowiedzieć, jaki typ reklamy i jej targetowania będzie dla ciebie najlepszy. Jednocześnie pozwala na wprowadzanie opcji niestandardowych, co doskonale spisuje się w przypadku kampanii na precyzyjnie dobrane grupy odbiorców.

Szeroki zasięg

W aktualnej rzeczywistości już nikt nie wyobraża sobie życia bez Internetu. Google to obecnie największa wyszukiwarka internetowa na świecie, która zrzesza ponad 1,5 miliarda internautów z całego świata i w ciągu sekundy przetwarza nawet 40 000 zapytań. Google to także właściciel najpopularniejszej platformy YouTube, a jego globalny zasięg pozwala na emisję reklam w każdej możliwej lokalizacji.

Budowanie zaangażowania

Google Ads tworzy reklamy, które budują zaangażowanie grup docelowych. Odpowiednie ustawienie kampanii pozwala na wejście w interakcję z użytkownikiem, ponieważ wymaga od niego wykonania określonych czynności, jak np. odtworzenia filmu, czy pobrania pliku. System Google ma możliwość analizy danych na temat poziomu zaangażowania użytkowników, a następnie optymalizacji prowadzonych działań. Takie możliwości szczególnie istotne są przy uruchamianiu remarketingu.

Co to jest reklama Google Ads?

Google Ads (dawniej Google AdWords) to rodzaj płatnych działań reklamowych w sieci Google, które pozwolą dotrzeć do precyzyjnie dobranej grupy potencjalnych klientów twojej firmy Aktualnie reklama w Google jest najchętniej wybieraną usługą z zakresu marketingu internetowego.

Rodzajów kampanii Google Ads jest kilka, a reklama może być emitowana zarówno wśród wyników wyszukiwania Google, jak i w partnerskich witrynach, aplikacjach i platformie YouTube.

Przy realizacji kampanii SEM płatność pobierana jest tylko za konkretne kliknięcia w reklamę, ponieważ działania te wykorzystują model płatności PPC (Pay Per Click). To niezwykle wygodne i bezpieczne rozwiązanie

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie. W Polsce korzysta z niej aktywnie ponad 90% użytkowników. Wśród tych osób z pewnością znajdują się potencjalni klienci twojej firmy, do których bez problemu możemy dotrzeć.

Pozycjonowanie stron – cennik

Reklama w Google zaprojektowana przez specjalistów jest nie tylko skuteczna, ale również w pełni mierzalna. Oznacza to, że w każdej chwili jesteśmy w stanie przekazać szczegółowe informacje na temat konwersji z kampanii. Innymi słowy: wiemy, ile twoja firma zarobiła dzięki prowadzonym działaniom w Google Ads! Ponadto, mierzalność reklam Google przekłada się na możliwość ich optymalizacji. Dzięki dedykowanym narzędziom możemy szybko sprawdzić, która reklama w sieci Google działa najlepiej, a następnie rozwijać ten trend i jeszcze bardziej zwiększać skuteczność prowadzonych działań.

Mocną stroną Google Ads jest elastyczność, możliwość rozpoczęcia działań online przy niewielkim budżecie, precyzyjne targetowanie reklam i widoczne efekty już w 1 dniu kampanii. Co ważne, reklama w Google to nie billboard reklamowy, którego nie da się od tak zasłonić. Kampanię SEM można włączyć lub wyłączyć w każdej chwili, w ciągu sekundy!

Jeśli twojej firmie zależy na znalezieniu się w czołówce wyników wyszukiwania Google w maksymalnie krótkim czasie, oraz na dotarciu do sprecyzowanej grupy odbiorców i zwiększeniu sprzedaży, to reklama w Google jest najlepszym rozwiązaniem.

Zaawansowane algorytmy Google pozwolą na realizację biznesowych celów twojej marki, poprawią widoczność firmy na rynku i przede wszystkim będą sprzedawać więcej!

Rodzaje kampanii Google Ads

Sieć wyszukiwania Google

Reklama Google w tak zwanej „wyszukiwarce‟, nazywana również linkiem sponsorowanym. Polega na wyświetlaniu komunikatu tekstowego wraz z odniesieniem do witryny twojej firmy. Reklama emitowana jest wśród organicznych wyników wyszukiwania, najczęściej na górze strony. Dzięki niej można dotrzeć ze swoją usługą do użytkowników, którzy w danej chwili jej poszukują, a zatem reklama tego typu przynosi pierwsze efekty już w chwili jej uruchomienia. Zgrabny i nastawiony na konkretną potrzebę komunikat w połączeniu z potencjałem sieci wyszukiwania Google sprawi, że ruch na stronie twojej firmy znacznie się zwiększy, a sprzedaż wzrośnie.

Sieć wyszukiwania Google Ads

Sieć reklamowa Google

Reklama w tak zwanym „GDN-ie‟ (Google Display Network), która polega na emisji kreacji graficznych w obrębie partnerskich witryn Google (różnego rodzaju portali, blogów, aplikacji i sklepów). Kreacje graficzne to nic innego jak banery reklamowe, które po kliknięciu przenoszą użytkownika na stronę docelową twojej firmy. Google oferuje nam szeroki wachlarz rodzajów banerów: mamy do dyspozycji nie tylko różne formaty, ale także typy reklam. Wybierać możemy spośród: standardowej reklamy graficznej, estetycznej, dynamicznej lub formatu lightbox. Reklamując się w Google Display Network musimy pamiętać nie tylko o odpowiedniej kreacji graficznej, ale również przemyślanym targetowaniu, czyli kierowaniu reklamy do sprecyzowanej grupy odbioców.

Co to jest targetowanie? To nic innego, jak dobór odpowiednich cech osób z naszej grupy docelowej. Jeśli np. twoja firma to catering dietetyczny, nie ma sensu wyświetlać reklamy wszystkim użytkownikom Internetu.

Przykład prawidłowego targetowania w tym przypadku, to:

  • kobiety i mężczyźni w wieku 20-45 lat
  • osoby przebywające w danej lokalizacji (np w konkretnych dzielnicach miasta, gdzie dojeżdża catering)
  • osoby zainteresowane zdrowym stylem życia (odwiedzające siłownie, strony internetowe poświęcone podobnej tematyce, kupujące suplementy diety i akcesoria sportowe)
  • osoby, które interesują się cateringiem dietetycznym (odwiedzały strony firm konkurencyjnych)

Uwzględniając wszystkie powyższe informacje podczas ustawiania kampanii Google zyskujemy pewność, że trafimy z przekazem tylko do potencjalnie zainteresowanych osób.

Google już po kilku dniach pokaże nam, które z tych cech są najważniejsze z punktu widzenia dalszej optymalizacji kampanii. Możliwości szczegółowego targetowania jest naprawdę wiele.

Jeśli kampanią dla twojej firmy zarządza wyspecjalizowana i kreatywna osoba, to możesz mieć pewność, że reklama  Google przyniesie jej znaczny wzrost sprzedaży.

Sieć reklamowa Google

Kampania produktowa Google Ads (Zakupy Google)

Kampania tego typu polega na prezentowaniu potencjalnym klientom produktów twojej marki w wyszukiwarce Google. Są to reklamy rekomendowane szczególnie dla branży e-commerce, ponieważ po kliknięciu w nią użytkownik od razu kierowany jest do odpowiedniego miejsca w sklepie internetowym, gdzie może dokonać zakupu. Kampania w Zakupach Google pozwala znaleźć się wśród marek konkurencyjnych oraz w atrakcyjny sposób zaprezentować produkt potencjalnym klientom. Reklamy zakupowe wykorzystują dedykowane narzędzie Google Merchant Center, które pomaga w przesyłaniu informacji o produktach i twoim sklepie.

Największą siłą kampanii produktowych Google Ads jest fakt, że odpowiada ona na konkretne potrzeby użytkowników w danej chwili. To forma kampanii podobna do sieci wyszukiwania, z tą jednak różnicą, że dotyczy konkretnego produktu.

Kampania produktowa Google Ads

Kampanie Google Ads na YouTube (Reklamy Wideo)

Google jest właścicielem najpopularniejszej platformy wideo na świecie – YouTube. Dzięki temu mamy możliwość umieszczania reklam Google także w formie materiałów wideo. Reklama tego typu charakteryzuje się wysokim zasięgiem oraz możliwością szczegółowego targetowania. Dotarcie z komunikatem do odpowiednich osób odbywa się tutaj przy wykorzystaniu słów kluczowych, kategorii tematycznych, lokalizacyjnych, demograficznych oraz przede wszystkim danych na temat zainteresowań użytkowników.

Reklama Google w formie wideo to świetna forma na zaprezentowanie potencjalnym klientom większej liczby informacji na temat twojego produktu, czy usługi. Wideo powinno być interesujące i trafiające w aktualne potrzeby odbiorców. Tę drugą kwestię warto pozostawić profesjonalistom PPC, którzy bazując na doświadczeniu i wiedzy są w stanie precyzyjnie dostosować grupy odbiorców do konkretnego produktu.

Remarketing Google Ads

Remarketing to forma reklamy Google, która pozwala na emisję reklamy tym użytkownikom, którzy mieli już pierwszy kontakt z twoją marką. 

Reklama wyświetla się zatem tylko tym osobom, które były już na twojej stronie internetowej, bądź wykonały jakąś interakcję, np. w postaci dodania produktu do koszyka.

Remarketing jest niezwykle ważny z punktu widzenia optymalizacji marketingowych, ponieważ użytkownicy potencjalnie zainteresowani nie mogą zostać pozostawieni sami sobie.

Należy regularnie przypominać im o twojej marce i możliwości skorzystania z konkretnej usługi, którą byli już potencjalnie zainteresowani.

Dlatego warto poznać grupę odbiorców (Google Ads daje nam takie możliwości), którzy będąc na na twojej witrynie z jakichś powodów nie dokonały zakupu. Wówczas należy dostosować komunikat reklamowy właśnie do takich osób, aby finalnie spowodować dokonanie przez nie zakupu.

Jak działa remarketing?

Potencjalny klient trafia na stronę WWW i przegląda ofertę.

Po zapoznaniu się z ofertą i dokonaniu ewentualnych zakupów, Klient opuszcza stronę.

Klient widzi Twoją reklamę Google Ads na innych stronach, które przegląda.

Klient wraca na Twoją stronę.

Kampanie Google Ads w skrzynce Gmail (GSP, czyli Gmail Sponsored Promotions)

Reklama Google tego typu pozwala na korzystanie z przestrzeni poczty elektronicznej Gmail, która polega na wysyłaniu natywnych komunikatów do jej użytkowników. Reklama twojej firmy będzie emitowana na kartach „Oferta” lub „Społeczności” zaraz nad otrzymanymi mailami. Przypomina ona wiadomość e-mail, która zawiera logo i nazwę twojej firmy, temat i tekst (komunikat reklamowy + kreacja graficzna lub wideo). Reklama przenosi użytkownika bezpośrednio do twojej witryny, oferty, lub innego dowolnego miejsca docelowego.

Reklama na Gmailu również pozwala na precyzyjne targetowanie. Algorytmy Google same dopasowują przekaz do konkretnych grup odbiorców, analizując ruch i zachowania użytkowników. Google bierze pod uwagę między innymi dane lokalizacyjne oraz demograficzne, a dodatkowo pozwala na wykorzystanie słów kluczowych.

Kampanie Google Ads w skrzynce Gmail

Wszystkie powyższe rodzaje reklam Google są w pełni mierzalne i rozliczane w modelu PPC. Można je też dowolnie mieszać i łączyć, aby zwiększyć finalny efekt. Ważne, aby strategia marketingowa twojej firmy była przemyślana i oparta na szczegółowej analizie potrzeb zarówno twoich, jak i potencjalnych klientów. Strategia reklamowa Google to nie tylko plan, który zakłada uruchomienie konkretnych działań, ale także propozycje działań długofalowych i wynikających z potrzeby optymalizacji kampanii.

Reklama Google Ads – od czego zacząć?

Aby kampania reklamowa Google przyniosła oczekiwany efekt, należy ją dobrze przygotować. W naszej firmie wypracowaliśmy stały proces, który od lat sprawdza się podczas planowania działań reklamowych. Przez jakie kroki trzeba zatem przejść, aby działania SEM były satysfakcjonujące?

1. Szczegółowy audyt potrzeb klienta

Nie ma złotego środka na idealną kampanię Google, ale w osiągnięciu satysfakcjonujących wyników pomaga pogłębiona analiza potrzeb. Aby dobrze zaprojektować konkretne działania niezbędna jest wiedza na temat dotychczasowych doświadczeń twojej firmy związanych z marketingiem, oczekiwanych efektów i możliwości rozwijania kampanii.

2. Cele kampanii

Punkt pierwszy płynnie doprowadzi nas do ustalenia potrzeb twojej firmy i celów biznesowych. To z kolei pomoże nam w określeniu typów kampanii, które z punktu widzenia twojej działalności sprawdzą się najlepiej. Na tym etapie uzyskujemy również dane na temat potencjalnych klientów twojej marki, do których będziemy kierować komunikaty reklamowe.

3. Określenie budżetu reklamowego

Na tym etapie określamy początkowy budżet reklamowy. Znając budżet możemy przejść do planowania kampanii Google, oraz dobrać odpowiednie narzędzia i typy reklam w ten sposób, aby wykorzystać zainwestowane środki jak najlepiej.

4. Analiza konkurencji

Analiza konkurencji i badanie rynku mają na celu ustalenie mocnych oraz słabych stron twojej firmy w odniesieniu do marek konkurencyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie lepiej przygotować komunikaty reklamowe, kreacje graficzne oraz targetowanie reklam.

5. Strategia reklamowa

Dobry projekt kampanii to klucz do jej sukcesu. W oparciu o analizę potrzeb, cele biznesowe i budżet reklamowy wybieramy konkretne typy reklam, ustalamy targetowanie i projektujemy komunikaty. To zdecydowanie najdłuższy, najtrudniejszy i najważniejszy etap w budowaniu planu działań reklamowych.

6. Prognozowanie

Wiedząc, jakie działania będziemy prowadzić, które z kanałów wykorzystywać i znając budżet reklamowy, możemy przejść do prognozy efektów działań SEM. Jesteśmy w stanie podać szacunkową liczbę leadów i konwersji, które zdobędziemy dla twojej firmy za pomocą kampanii Google.

7. Prace analityczne i start kampanii

Kolejnym etapem jest uruchomienie działań, ale aby do tego doszło, należy najpierw wykonać niezbędne czynności analityczne. Aby kampania była mierzalna i mogła być optymalizowana, należy uruchomić szereg dedykowanych narzędzi, takich jak Google Analytics, czy Google Search Console.

8. Optymalizacja kampanii

Po kilku dniach od startu kampanii mamy już informacje, które z prowadzonych działań działają najlepiej. Dzięki tej wiedzy jesteśmy w stanie regularnie optymalizować kampanię pod kątem dotychczasowych efektów, aby maksymalnie zwiększyć ilość konwersji, zachowując oczywiście założenia budżetowe.

9. Raporty i rekomendacje

Ostatnim krokiem do sukcesu jest skrupulatny raport prowadzonych działań, który zawiera nie tylko efekty i ostateczne wyniki, ale również rekomendacje dla kolejnych działań reklamowych twojej firmy.

Dlaczego Skuteczni.pl?

Wybór agencji marketingowej, której powierzysz prowadzenie działań Google Ads dla swojej firmy to nie łatwe zadanie.
Dlaczego warto wybrać naszą firmę?

Przede wszystkim działamy w branży już prawie 18 lat. Nasz zespół składa się z certyfikowanych specjalistów Google, którzy na swoim koncie mają szereg przeprowadzonych z sukcesem kampanii. To osoby, które tajniki algorytmów Google znają jak własną kieszeń, a przy tym są niezwykle profesjonalnymi partnerami biznesowymi.

Nasze doświadczenie pozwala nam na projektowanie skutecznych kampanii Google, które pozwolą osiągnąć sprzedażowe cele twojej firmy. Gwarantujemy pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Jeśli twoja firma nie ma doświadczenia w działaniach reklamowych, przeprowadzimy ją przez ten proces sprawnie i bez zbędnego chaosu.

Działamy kompleksowo. W oparciu o cele i doświadczenia twojej marki dobierzemy dla najlepsze możliwości reklamowe, doprecyzujemy grupy odbiorców, stworzymy kreacje i komunikaty reklamowe, a przede wszystkim będziemy stale czuwać nad kampanią twojej firmy, optymalizować ją i poprawiać. To wszystko doprowadzi nas do wspólnego sukcesu.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z nami, zapraszamy na bezpłatną konsultację.

Podczas rozmowy z przyjemnością odpowiemy na wszystkie nurtujące cię pytania, rozwiejemy wątpliwości i pokażemy, jak za pomocą kampanii Google Ads możesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy!

Case Studies

Nasza firma jest otwarta na wyzwania. Dlatego przygotowaliśmy zestawienie kilku ciekawych i trudnych w realizacji kampanii Google dla naszych klientów, które dzięki naszej kreatywności i umiejętnościom odniosły sukces.

1. Trzykrotny wzrost zapytań ofertowych dla dewelopera klasy premium

Naszym klientem w tym przypadku był jeden z warszawskich deweloperów, który oferuje sprzedaż luksusowych apartamentów.

Celem klienta było zwiększenie zapytań ofertowych, które finalnie miały przełożyć się na wzrost sprzedaży nieruchomości. Kluczowe okazało się tutaj precyzyjne targetowanie i stworzenie niestandardowych grup odbiorców.

Postanowiliśmy emitować komunikaty reklamowe tylko takim osobom, które zajmują wysokie stanowiska zawodowe, odwiedzają galerie sztuki i najdroższe restauracje, z zamiłowaniem obserwują rynek nieruchomości, a ich samochody i zegarki są z najwyższej półki.

Dzięki takiemu targetowaniu udało nam się dotrzeć tylko do tych osób, które rzeczywiście chętnie przyjrzały się bliżej ofercie naszego klienta. Dzięki temu cel kampanii został osiągnięty, a ilość zapytań ofertowych wzrosła aż 3-krotnie!

pozycjonowanie za efekt

2. Czterokrotny wzrost pacjentów kliniki medycyny estetycznej.

Dla naszego klienta z sektora medycznego przygotowaliśmy kampanię, która miała na celu pozyskanie nowych klientów.

Obsługiwana przez nas klinika nie miała doświadczenia w prowadzeniu działań marketingu internetowego, a dotychczas pozyskiwała klientów z poleceń i za pomocą portali ogłoszeniowych.

Postanowiliśmy zatem na kampanię w sieci wyszukiwania, która nastawiona była na poszukiwanie trzech konkretnych usług w określonej, popularnej w stolicy lokalizacji.

Komunikat reklamowy informował potencjalne klientki o atrakcyjnych cenach i możliwościach zakupu pakietów zabiegowych. W efekcie stworzyliśmy nowy kanał pozyskiwania klientów, a po 3 miesiącach od rozpoczęcia współpracy klinika odnotowała 4-krotny wzrost liczby klientów!

case study wzrost klientów

3. Ponad trzydzieści sprzedanych samochodów w dwa dni!

Naszym klientem był jeden z dealerów samochodowych, któremu zależało na maksymalnej promocji dni otwartych salonu.

Największym wyzwaniem przy tej kampanii było zoptymalizowanie działań w taki sposób, aby wygenerować zapytania ofertowe na zakup auta tylko przy okazji dni otwartych.

Postanowiliśmy stworzyć kampanię, która zapewniała użytkownikom rabat podczas dni otwartych. Wdrożyliśmy kampanię Google Ads, która kierowała do formularza kontaktowego, oraz kampanię wideo, która promowała weekendowe dni otwarte w salonie naszego klienta.

Oba typy reklam wykorzystały precyzyjne targetowanie, które nastawione zostało na lokalizację, wiek, zainteresowania odbiorców, oraz salony konkurencyjne. W efekcie kampania doprowadziła do sprzedaży 31 aut w jeden weekend!

strony internetowe cms

FAQ - najczęstsze pytania

1. Gdzie zobaczę swoje reklamy Google Ads?

Reklamy Google emitowane są w sieci wyszukiwania Google. Pojawiają się już na pierwszej stronie, pośród organicznych (bezpłatnych) wyników wyszukiwania. Komunikaty reklamowe zobaczysz także w tzw. GDB-ie, czyli sieci reklamowej Google, która zrzesza blisko 2 miliony stron internetowych, aplikacji, witryn i sklepów. Reklamy Google Ads wyświetlane są także w postaci materiałów wideo w serwisie YouTube, na poczcie Gmail oraz w sieci zakupowej Google.

2. Kiedy zauważę pierwsze efekty kampanii Google Ads?

Reklama Google przynosi pierwsze efekty już po kilku minutach od jej uruchomienia, ponieważ wyświetlają się od razu (po zaakceptowaniu przez Google komunikatów reklamowych, co trwa zwykle do kilku minut). Oznacza to, że twoja firma zaczyna być lepiej widoczne w Internecie zaraz po rozpoczęciu działań SEM, w przeciwieństwie do długotrwałego pozycjonowania, czy link-buildingu.

3. Co to jest audyt kampanii Google Ads?

Jeśli nie jesteś zadowolony z działań reklamowych Google prowadzonych przez inną agencję, możesz zlecić audyt kampanii. Polega on na analizie ustawień kampanii, zweryfikowaniu ich poprawności i zaproponowaniu innych rozwiązań, które poprawią efektywność prowadzonych działań.

4. Ile zapłacę za reklamy Google Ads?

Nie ma minimalnego progu wejścia do kampanii Google Ads. Reklamy rozliczane są za pomocą modelu PPC, płatność jest zatem pobierana w momencie rzeczywistego kliknięcia w reklamę. Im większy budżet reklamowy, tym efekty kampanii będą lepsze, jesteśmy jednak w stanie przeprowadzić skuteczną kampanię Google dopasowaną do twoich możliwości finansowych.

5. Google Ads, czy działania SEO?

Oba z tych rozwiązań mają podobny cele: zwiększenie ruchu w witrynie, poprawa widoczności marki w Internecie oraz zwiększenie sprzedaży. Są to jednak usługi zupełnie różne z perspektywy technicznej. SEO, czyli inaczej pozycjonowanie stron, to działania mające na celu ściągnięcie na twoją witrynę ruchu organicznego (bezpłatnego). Pozycjonowanie poprawia pozycję twojej strony w wynikach wyszukiwania, jednak na efekty trzeba w tym przypadku czekać nawet do kilku miesięcy.  Google Ads generuje płatny ruch, który przynosi natychmiastowe efekty. Obie usługi są korzystne i skuteczne, jednak jeśli zależy ci na czasie, wybierz Google Ads. Wprowadzenie do kampanii obu tych rozwiązań z pewnością umocni twoją pozycję na rynku.

6. Jak dobrze zaprojektować kampanię Google Ads?

Projektem kampanii i strategią zajmują się w naszej firmie certyfikowani specjaliści. Jedyne, czego wymagamy od ciebie, od odbycia rozmowy w celu zbadaniu twoich potrzeb i grupy docelowej. Będziemy potrzebować również określenia przez ciebie celów biznesowych i dostarczenia niezbędnych materiałów, takich jak zdjęcia do kreacji graficznych, czy informacje na temat produktów.

7. Co da mi reklama w Google?

Skuteczna kampania Google Ads dostarczy twojej firmie wiele korzyści. Przede wszystkim odczujesz znaczy wzrost sprzedaży oferowanych produktów czy usług. Poza tym twoja firma będzie lepiej widoczna dla użytkowników Internetu, a zebrane w trakcie trwania kampanii dane pozwolą ci na optymalizację kolejnych działań.

8. Ile powinna trwać kampania Google?

Rekomendowany minimalny czas prowadzenia działań reklamowych Google Ads to 3 miesiące. Jeśli jednak zależy Ci na trwałych efektach, i regularnym odnotowywaniu wzrostu sprzedaży bez względu na wzrost konkurencji, działania Google Ads powinny być prowadzone stale.

9. Jakie istnieją rodzaje reklam Google Ads?

Dostępne są trzy podstawowe rodzaje reklam Google:

• Kampania w sieci wyszukiwania Google, czyli reklamy tekstowe, które emitowane są na stronach z wynikami wyszukiwania Google wtedy, gdy użytkownik szuka usług lub produktów podobnych do tych, które oferuje twoja firma.

• Kampania w sieci reklamowej Google, czyli graficzne komunikaty reklamowe, które emitowane są na stronach i aplikacjach partnerów Google. Reklamy trafiają tylko do osób, które znajdują się w określonej wcześniej grupie potencjalnych klientów twojej firmy

• Reklamy wideo, czyli spoty filmowe, które emitowane są przed lub w trakcie filmów dostępnych na popularnej platformie YouTube. Podobnie jak w przypadku sieci reklamowej, filmy wyświetlane są tylko wybranym użytkownikom.

10. Które reklamy Google będą dla mnie najlepsze?

Dostosowaniem rodzajów reklam do działalności twojej firmy powinien zająć się wykwalifikowany specjalista Google, który nie tylko ułoży strategię działań, ale także precyzyjnie określi grupę odbiorców. Warto polegać na doświadczeniu i wiedzy takich osób, ponieważ błędne określenie celów i ustawień kampanii często wiąże się z finalnym brakiem efektów i przepaleniem budżetu reklamowego.

11. Co to jest strategia działania Google?

Strategia Google to nic innego, jak plan działania stworzony indywidualnie według potrzeb twojej firmy. Google Ads oferuje szereg różnych rozwiązań marketingowych, dlatego tak ważne jest, aby twoja firma korzystała z tych najbardziej dopasowanych do profilu jej działalności. Nasi specjaliści w oparciu o analizę potrzeb i biznesowych celów dobierają odpowiednie modele reklam, kreują komunikaty reklamowe oraz ustawiają poszczególne kampanie w taki sposób, aby przyniosły jak najlepszy efekt.

12. Czym różni się model rozliczenia PPC od CPC?

Tak naprawdę niczym, ponieważ oba modele oznaczają płatność za reklamę tylko w momencie, gdy rzeczywiście ktoś w nią kliknie. CPC jest to koszt kliknięcia, a PPC to płatność za kliknięcie.

13. Czym jest konwersja w kampanii?

Konwersją nazywamy czynność, która jest pożądana z punktu widzenia kampanii. Jeśli głównym celem twojej firmy jest pozyskanie kontaktu, to konwersją będzie wykonanie przez użytkownika połączenia telefonicznego, wysłanie zapytania ofertowego, lub pozostawienie przez niego danych kontaktowych. Jeśli natomiast kampania jest nastawiona na sprzedaż, to w tym przypadku konwersją będzie dokonanie przez użytkownika zakupu. Konwersje z kampanii są w pełni mierzalne, dlatego w łatwy sposób można określić, czy efekty reklam Google są zadowalające.

14. Dlaczego powierzyć prowadzenie kampanii naszej firmie?

Jesteśmy doświadczonymi i wykwalifikowanymi specjalistami Google Ads. Posiadamy certyfikat Google Ads Premier, który dowodzi o naszej wiedzy i praktycznej znajomości narzędzi Google. Zajmiemy się kompleksową organizacją kampanii Google dla twojej firmy i doprowadzimy ją do sukcesu, czyli realizacji planów biznesowych i sprzedażowych.