Pozycjonowanie stron cennik

Wiesz już, że dzięki SEO możesz zdobyć klientów, ale zastanawiasz się, ile będzie Cię to kosztować?

Proponujemy Ci dwa modele rozliczeniowe. Zapoznaj się z nimi, a w razie wątpliwości, skontaktuj się z nami.

Wyjaśnimy Ci pojęcia, które być może są dla Ciebie niejasne, a także doradzimy, jaki model sprawdzi się najlepiej w przypadku Twojego biznesu.

pozycjonowanie stron cennik
Pozycjonowanie stron – cena

Pozycjonowanie stron – cena

Koszt usługi pozycjonowania stron zależy od wielu czynników m.in. od wybranego modelu rozliczenia. Warto, żebyś miał świadomość tego, czego możesz się spodziewać w zależności od wybranej formy umowy. Z poniższych informacji dowiesz się również, w jakich przypadkach sprawdzą się poszczególne modele.

Pakiety SEO – rozliczenie abonamentowe

W ramach pakietów SEO proponujemy Ci najczęściej stosowany obecnie model rozliczeń, czyli miesięczny abonament, w ramach którego wykonujemy dla Ciebie ustalone usługi.

Popularność tego rozwiązania nie jest przypadkowa. Obecnie SEO nie polega wyłącznie na zdobywaniu jak najwyższej pozycji na dane słowo kluczowe, a na kompleksowych działaniach, które zmierzają przede wszystkim do zdobywania klientów dla Twojego biznesu.

W ramach kampanii pozycjonujemy dziesiątki, a w przypadku m.in. sklepów WWW nawet setki słów kluczowych, gdyż przynosi to obecnie najwięcej korzyści.

W kolejnych miesiącach będzie rosła widoczność Twojej strony, następnie zwiększać się będzie ruch i liczba zapytań ofertowych, których pozyskasz dzięki SEO.  

Wybierz jeden z trzech pakietów z naszej oferty:

BASIC

Propozycja na start. Dobry wybór dla małych firm, które nie sprzedają jeszcze online. Prowadzisz taką działalność? W ramach tego pakietu oferujemy Ci:

  • Pozycjonowanie 8 fraz ogólnych – skupimy nasze działania przede wszystkim na tych 8 frazach, które powinny Ci przynieść klientów.
  • Podstawową analizę i optymalizację kodu strony – to niezbędne elementy kampanii, dzięki którym dostosujemy Twoją witrynę do wymagań algorytmu Google.
  • Podstawową analizę i optymalizację treści – zoptymalizujemy content na Twojej stronie, żeby witryna była lepiej widoczna w Google.
  • Promocję serwisu w Internecie – podejmiemy działania mające na celu zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.
  • Konfigurację Google Analytics i Google Search Console – pierwsze z nich jest najpopularniejszym narzędziem analitycznym, dzięki któremu możesz wiele dowiedzieć się o użytkownikach Twojej witryny. Natomiast drugie dostarcza ogromu informacji o tym, jak Twój serwis widzi Google.
  • Szczegółowe raporty co miesiąc – po każdym miesiącu realizowanych prac otrzymasz od nas drobiazgowy raport, z którego dowiesz się, jakie prace zrealizowaliśmy.
  • Google Moja Firma – założymy dla Ciebie wizytówkę w tej usłudze. Jest to jeden z ważnych kroków w kierunku budowania widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania. Być może w przypadku Twojego biznesu efekty przynosić będą działania skierowane do mieszkańców Twojego miasta i okolic?
  • Comiesięczną optymalizację serwisu – w każdym miesiącu realizacji kampanii wprowadzimy zmiany optymalizacyjne na Twojej stronie.

OPTYMALNY

Pakiet podstawowy to dobry wybór dla małych i średnich firm, które chcą zaistnieć w wyszukiwarce Google. Posiadasz taki biznes? Proponujemy Ci zatem większy zakres usług niż w ofercie BASIC:

  • Pozycjonowanie 12 fraz ogólnych – zdobycie wysokich pozycji na te zapytania powinno Ci zapewnić klientów.
  • Rozszerzoną analizę i optymalizację kodu strony.
  • Rozszerzoną analizę i optymalizację treści.
  • Promocję serwisu w Internecie.
  • Konfigurację Google Analytics i Google Search Console.
  • Szczegółowe raporty co miesiąc.
  • Utworzenie i weryfikację wizytówki w Google Moja Firma.
  • Comiesięczną optymalizację serwisu.
  • Pozycjonowanie słów dodatkowych powiązanych z frazami głównymi – podejmiemy działania zmierzające do uzyskania przez Twój serwis wysokich pozycji na dodatkowe słowa, które są związane z Twoim biznesem i które powinny Ci przynieść klientów.
  • Tworzenie treści optymalizacyjnych (dodatkowe raportowanie).
  • Optymalizację w cenie pakietu – wykonamy pełną optymalizację zmierzającą do dostosowania Twojej witryny do wymagań algorytmu Google.
  • Analizę ruchu – przygotujemy dla Ciebie analizę tego, z jakich źródeł Twoja strona pozyskuje ruch i kim są użytkownicy Twojej witryny.

PROFESJONALNY

Najczęstszy wybór małych i średnich firm. Jest to pakiet najlepiej dostosowany do potrzeb e-handlu. Zdecydowanie sprawdzi się, jeśli prowadzisz sklep internetowy. W ramach oferty uzyskujesz:

  • Pozycjonowanie 16 fraz ogólnych.
  • Rozszerzoną analizę i optymalizację kodu strony.
  • Rozszerzoną analizę i optymalizację treści.
  • Promocję serwisu w Internecie.
  • Konfigurację Google Analytics i Google Search Console.
  • Szczegółowe raporty co miesiąc.
  • Utworzenie i weryfikację wizytówki Google Moja Firma.
  • Comiesięczną optymalizację serwisu.
  • Pozycjonowanie fraz dodatkowych powiązanych z frazami głównymi.
  • Tworzenie treści optymalizacyjnych (dodatkowe raportowanie).
  • Optymalizację w cenie pakietu.
  • Analizę ruchu (raportowanie).
  • Content Marketing – wsparcie dowolnymi treściami do 2000 znaków/miesiąc.
  • Pogotowie webmasterskie – drobne zmiany na stronie w ramach współpracy. Pojawił się problem z witryną? Możemy pomóc!
  • Web Usability – wskazówki do zwiększenia użyteczności serwisu. Zaproponujemy rozwiązania, dzięki którym witryna stanie się bardziej przyjazna dla użytkownika i będzie skuteczniej zdobywać klientów.
  • Analizę i tworzenie treści pod trendy – będziemy tworzyć content, biorąc pod uwagę aktualne wydarzenia.

Pozycjonowanie za efekt

Drugą naszą propozycją jest pozycjonowanie za efekt, na który klienci decydują się jednak coraz rzadziej. Mamy wieloletnie doświadczenie na rynku, wypracowane własne sposoby działania i jesteśmy w stanie zaproponować Ci taki model rozliczeń, o ile sobie tego życzysz. Miej jednak na uwadze to, że nie w każdym przypadku będziemy w stanie zaoferować Ci tę formę – jest to propozycja, którą kierujemy głównie do mało konkurencyjnych branż.

W pozycjonowaniu za efekt poniesiesz koszty wyłącznie wówczas, gdy Twoja witryna na ustalone słowa kluczowe znajdzie się w TOP10 Google. Po każdym miesiącu działań otrzymasz od nas raport, z którego dowiesz się, jak zmieniały się pozycje Twojej witryny na umówione frazy.

W przypadku tego modelu musisz mieć świadomość, że nasze działania będą ograniczone do osiągnięcia pozycji w TOP10 Google wyłącznie na ustalone frazy. Nie otrzymasz pakietu usług, które będziemy realizować, zatem zakres naszych obowiązków będzie ograniczony. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że chcesz móc płacić wyłącznie wówczas, gdy uzyskamy dla Ciebie pozycję w TOP10.

Skontaktuj się z nami, opowiedz nam o swoim biznesie, a wtedy ocenimy, czy dobrym rozwiązaniem będzie wybór modelu za efekt i czy w ogóle będzie to możliwe. Przedstawimy Ci wszystkie za i przeciw, żebyś podjął świadomą i korzystną decyzję.

Pozycjonowanie stron – cennik

Pozycjonowanie stron – cennik

Osiąganie oczekiwanej widoczności witryny internetowej w Google jest procesem wieloetapowym i długookresowym.

Koszt działań uzależniony jest od wielu czynników. Znaczenie ma konkurencja, a także historia Twojej domeny. Liczy się jej wiek, a także to, jakie działania SEO były na niej prowadzone. Wpływ na koszt usługi ma również liczba fraz, które chcesz pozycjonować.

Nie jesteśmy z góry w stanie określić, ile będą kosztować działania prowadzone dla Twojej strony bez przeprowadzenia analizy.

Skontaktuj się z nami, podaj nam adres witryny, a my maksymalnie szybko jak będzie to możliwe, przygotujemy dla Ciebie wycenę.

Kliknij poniżej i zgłoś się do nas po darmową kalkulację kosztu usługi. To Cię do niczego nie zobowiązuje!