Pozycjonowanie stron www

Co możesz zyskać dzięki naszej usłudze?

Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań mających na celu osiągnięcie jak najwyższych pozycji na frazy związane z działalnością Twojego biznesu w naturalnych wynikach wyszukiwania Google.pl.

Skuteczne pozycjonowanie nie tylko buduje popularność marki (Internauci pierwsze pozycje w wyszukiwarce przekładają na wysoką pozycję firmy na rynku), ale przede wszystkim wpływa na efektywne pozyskiwanie klientów

Pozycjonowanie jest zdecydowanie tańsze niż reklama w telewizji, radio czy w prasie, jest także dokładnie mierzalne. Dzięki tej usłudze docieramy do użytkowników zainteresowanych Twoją usługą lub produktem. Potencjalny klient szuka ofert w sieci, a naszym zadaniem jest umożliwić mu znalezienie właśnie Twojej.

Jak możemy zacząć współpracę:

współpraca

  1. Wypełnij krótki formularz lub po prostu do nas zadzwoń.

wstępny audyt seo

  1. Przygotujemy wstępny audyt Twojego serwisu pokazując co możemy dla Ciebie zrobić.

spotkanie

  1. Zaproponujemy niezobowiązujące spotkanie w naszym lub Twoim biurze, na którym odpowiemy na wszystkie Twoje pytania (spotkanie nie jest obowiązkowe ale fajnie będzie się poznać).

finalna oferta

  1. Przygotujemy finalną ofertę.

Co zyskujesz dzięki naszej ofercie:

  • Wzrost sprzedaży – wiemy, jakie frazy przyniosą Ci sprzedaż produktów czy usług i osiągniemy dla Ciebie wysokie pozycje na te zapytania. Jednak ruch na stronie WWW to nie wszystko. Użytkownicy powinni stać się Twoimi klientami, dlatego doradzimy Ci, co zrobić aby Twoja strona była użyteczna dla klienta, a przez to oferta stała się dla niego atrakcyjna.
  • Szeroki zasięg – z Twoją ofertą możemy dotrzeć do wszystkich potencjalnych klientów.  Internautów jest już prawie 30 mln i niemal wszyscy do szukania używają Google. To powoduje, że możesz zaprezentować swoją ofertę osobom zainteresowanym Twoimi usługami lub produktami. W tym przypadku to klient ma potrzebę konsumpcyjną, to on wyszukuje usługę lub produkt a nie reklama jego. Czy jest jakieś medium które może być lepiej targetowane? 😉
  • Skuteczność – użytkownicy, którzy trafią na Twoją stronę, znajdą się na niej, bo szukali czegoś, co oferujesz. Właśnie dlatego SEO (pozycjonowanie) jest tak efektywne w zdobywaniu klientów. Na Twoją witrynę nie będą wchodzić tylko internauci, którzy przypadkiem kliknęli w reklamę, lecz użytkownicy, którzy szukali tego, co proponujesz.
oferta pozycjonowania
  • Nielimitowana ilość fraz – nie wybieramy dla Ciebie kilku fraz, które będziemy pozycjonować. Kampania obejmuje nieograniczoną ich ilość, którą przygotujemy w oparciu o frazy główne które wspólnie wybierzemy. Otrzymasz od nas comiesięczne raporty, z których dowiesz się m.in. jak zmieniła się widoczność Twojej witryny.
  • Brak długoterminowej umowy – nie przywiązujemy do siebie klientów wieloletnimi kontraktami. Firmy, które decydują się na nasze usługi, współpracują z nami latami – nie obawiamy się szybkiego zakończenia współpracy, gdyż rzetelnie podchodzimy do naszych realizacji. Dzięki naszym działaniom będziesz obserwować systematyczny wzrost widoczności w Google i zwiększać się będzie również liczba Twoich klientów, a przez to my zyskamy wieloletniego partnera biznesowego.
  • Szczegółowe raporty – po każdym miesiącu współpracy otrzymasz od nas raport zawierający informacje o przeprowadzonych modyfikacjach. Dowiesz się, na czym polegały zmiany optymalizacyjne, jaki przygotowaliśmy kontent i jakie te zmiany przyniosły efekt. Nie ukrywamy naszych działań. Będziesz wiedzieć, za co płacisz.
  • Niski koszt dotarcia do klienta – SEO to działania długofalowe, których opłacalność rośnie z czasem. Docelowo koszt zdobycia klienta będzie niski w porównaniu do innych form działań marketingowych. Co więcej, wypracowana widoczność będzie długo procentować i zapewniać ruch na stronie.
  • Zwiększenie świadomości marki – użytkownik Google, który zobaczy Twoją stronę w wynikach wyszukiwania, po wpisaniu interesującego go zapytania związanego z Twoją ofertą, zapewne zapamięta stronę. Zwiększysz świadomość jej istnienia, zbudujesz rozpoznawalność, co również będzie się przekładać na coraz wyższą konwersję. Klient który odnajdzie Cię na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, podświadomie przypisze tę pozycję do pozycji firmy na rynku w danej branży. W Internecie nie trzeba być Coca Colą, by wyglądać jak ona. 😉

Już wiesz, że pozycjonowanie stron WWW jest ofertą idealną dla Ciebie?

Skontaktuj się z nami, a przeprowadzimy darmową, do niczego niezobowiązującą analizę Twojej strony,
dzięki czemu dowiesz się, jakich zmian będzie ona wymagać i ile będzie to kosztować.

Dlaczego wykonamy dla Ciebie darmowy audyt
Twojej strony lub sklepu internetowego?

W biznesie mówi się, że jak coś jest za darmo to kosztuje podwójnie. Zapewne wiele razy wszyscy tego doświadczyliśmy. W naszym przypadku, jak  sam się przekonasz, w kilkadziesiąt sekund otrzymasz darmowy audyt strony, a my go wykonamy bez późniejszych setek telefonów, czy mailowego nagabywania Cię o dalszą współpracę.

Koszt takiego audytu w wielu konkurencyjnych firmach zaczyna się od kwoty 2 tysięcy złotych netto. My go zrobimy dla Ciebie bez zobowiązań.

Co zawiera taki audyt i jaki zakres prac dla Ciebie wykonamy?

Sprawdzimy Twoją witrynę i ocenimy, jakich działań potrzebuje, żeby dostosować ją do wytycznych wyszukiwarki Google.

darmowy audyt

W skład audytu wchodzi:

  • analiza obecnej widoczności strony na bazie słów kluczowych Twojego biznesu,
  • weryfikacja konkurencji,
  • ocena poprawności wykonania wersji mobilnej serwisu
  • sprawdzenie widoczności w mediach społecznościowych
  • weryfikację jakości, ilości treści oraz czy nie są to kopie contentu z innych serwisów,
  • weryfikację optymalizacji grafiki,
  • ocenę linkowania wewnętrznego,
  • ocenę ilości i jakości linków kierujących do serwisu,
  • szybkość ładowania strony,
  • korzystanie z certyfikatu SSL (zabezpieczenie przed włamaniami hakerskimi)

Na podstawie wyników audytu przedstawiamy Ci propozycję zmian do wdrożenia na stronie, która będzie miała na celu znaczną poprawę widoczności w wyszukiwarce Twojego serwisu. Jeśli wdrożysz te zmiany, zaczniesz pozyskiwać klientów. Jeśli będziesz chciał zrobić to z naszą firmą, skontaktuj się, zorganizujemy spotkanie i porozmawiamy o szczegółach oraz możliwościach współpracy.

Dlaczego pozycjonowanie z firmą skuteczni.pl?

Działamy w branży SEO/SEM bez przerwy od 2003 roku, czyli niemal od początku jej istnienia.

Zaczynaliśmy od tworzenia prostych stron internetowych, potem jednak zauważyliśmy, że można je pozycjonować. Wiele lat temu, kiedy nie było jeszcze Facebooka, wyszukiwarka Google miała znacznie prostszy algorytm (ale też nie było tak dużej konkurencji). Wtedy wypozycjonowanie frazy „nieruchomości” nie stanowiło większego problemu. Przeszliśmy przez wszystkie możliwe zmiany algorytmu wyszukiwarki Google, dlatego wiemy jak. 😉

Nasi pracownicy posiadają certyfikaty Google Ads oraz Google Analitycs.

Będziesz obserwować, jak rośnie widoczność Twojej strony w wynikach organicznych wyszukiwarki Google.

Przełoży się to na rosnącą liczbę odwiedzin, zapytań o ofertę oraz sprzedanych produktów i usług.

Z miesiąca na miesiąc będą rosnąć korzyści, które będziesz osiągać, wraz ze wzrostem widoczności. 

Zobacz marki, dla których zrealizowaliśmy kampanie SEO. 

To tylko przykłady firm, z którymi podjęliśmy długookresową współpracę. Zgłoś się do nas i zacznij zarabiać na swojej stronie.

hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover
hover

Pozycjonowanie stron cennik

Zastanawiasz się, ile będzie kosztować pozycjonowanie Twojej strony?

Nie jesteśmy w stanie jednoznacznie udzielić odpowiedzi na to pytanie. Żeby móc wycenić działania, musimy zapoznać się z Twoją witryną, dlatego skorzystaj z opcji darmowego audytu SEO.

Wpływ na pozycjonowanie stron cennik, ma wiele czynników, ale przede wszystkim traktuj pozycjonowanie jako inwestycję, a nie tylko jako wydatek.

Wraz z upływem czasu opłaty poniesione na SEO będą przynosić Ci coraz wyższe przychody. Nasi długofalowi klienci cały czas zwiększają zakres zamówienia usług w naszej firmie z uwagi na wielokrotną stopę zwrotu. Bo jeśli developer przeznacza u nas na SEO 3 tysiące złotych miesięcznie, a dzięki naszym działaniom potrafi sprzedać na inwestycji kilkadziesiąt mieszkań, to czy jest jakakolwiek inna inwestycja, która może przynieść taką stopę zwrotu? 😉

cena usługi

Od czego zależy cena usługi?

Znaczenie ma wiele kwestii i dlatego wyceny dokonujemy wyłącznie indywidualnie. Oto, co bierzemy pod uwagę:

  • konkurencyjność w Twojej branży,
  • historia Twojej domeny – w tym jej wiek i profil linków,
  • stan strony, tzn. jak wielu zmian wymaga, żeby ją zoptymalizować pod wymagania wyszukiwarki Google,
  • cele do realizacji,
  • zakres współpracy.

Co otrzymasz w cenie pozycjonowania?

  • Audyt strony – sprawdzimy Twoją witrynę i ocenimy, jakich działań potrzebuje, żeby ją dostosować do wytycznych Google i zrealizować cele. Następnie przystąpimy do wdrożenia tych prac. Wykonany analizę Twojej konkurencji tak, by efektywnie przygotować plan działań.
  • Opiekę specjalisty SEO –  będzie Cię on informował o prowadzonych działaniach i przekazywał raporty. Rozwieje on również wszystkie Twoje wątpliwości. Możesz śmiało zgłaszać, czego nie rozumiesz, pytać o zasadność działań i nie tylko.
  • Optymalizację treści na stronie – wprowadzimy content przyjazny dla wyszukiwarki. Zmienimy istniejące treści, dodamy nowe, które przyczynią się do wzrostu widoczności Twojej strony.
  • Stałe zwiększanie widoczności – po ustaleniu najważniejszych słów kluczowych dla Twojego biznesu rozpoczniemy działania, dzięki którym Twoja strona będzie budować coraz wyższe pozycje, nie tylko na te frazy, ale również na wiele innych. Nasze działania nie skupiają się na kilku słowach kluczowych – SEO przyniesie wzrost widoczności na setki, a nawet tysiące fraz.
  • Linkbuilding – będziemy pozyskiwać linki z innych serwisów internetowych z Twojej branży, budując zaufanie w wyszukiwarce Google.pl
  • Stała analizę Twojego biznesu pod kątem jego rozwoju w sieci. Pod tym pojęciem kryje się cały szereg działań związanych z pracą nad Twoim serwisem.
w cenie pozycjonowania

Skorzystaj z opcji darmowej wyceny wraz z propozycją fraz kluczowych.

Rodzaje pozycjonowania

Pozycjonowanie stron internetowych wymaga indywidualnie dopasowanej strategii działań, tak, żeby przyniosły Ci one korzyści. W zależności od biznesu sprawdzić się mogą odmienne realizacje. Podpowiemy, na jakie warto postawić w Twoim przypadku. Oto, jakie oferujemy możliwości:
pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne

Prowadzisz warsztat mechaniczny, skup aut, przedszkole, a może szkołę językową i ofertę kierujesz do mieszkańców danego miasta i okolic? To oznacza, że pozycjonowanie lokalne jest dla Ciebie. Dotrzemy z Twoją ofertą do użytkowników Google, którzy stanowią Twoją grupę docelową. Założymy wizytówkę Twojej firmy w usłudze Google Moja Firma. Dzięki niej, zainteresowani Twoją ofertą będą mogli na nią trafić, korzystając m.in. z Google Maps. Powiążemy Twoją stronę ze wspomnianą usługą, co również przyczyni się do wzrostu widoczności Twojej witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania. W przypadku wielu działalności wizytówki są najskuteczniejszym źródłem klientów. Przykłady lokalnych fraz to „skup aut Bydgoszcz”, „przedszkole Częstochowa” czy „mechanik samochodowy Zamość”.

w cenie pozycjonowania

Pozycjonowanie sklepów

SEO jest jedną z najbardziej efektywnych metod pozyskiwania klientów przez sklepy WWW. Możemy rozpocząć współpracę na dowolnym etapie istnienia strony. Zajmiemy się przygotowaniem treści, będziemy zdobywać wartościowe odnośniki, zbudujemy pozytywny wizerunek firmy w sieci i dopasujemy sklep do aktualnych wymagań klienta. Optymalizacja sklepu obejmuje również grafiki i zdjęcia. Często okazuje się, że to one stanowią jedno z ważniejszych źródeł odwiedzin z wyszukiwarki.

tworzenie stron www

Pozycjonowanie szerokie

Te działania proponujemy przede wszystkim serwisom o ogólnopolskim zasięgu, witrynom rozbudowanym. W tym przypadku zmierzamy do osiągnięcia widoczności nawet na setki słów kluczowych. Często są to zapytania złożone, które nie są bardzo popularne, ale dzięki pozycjonowaniu dużej ich liczby możemy osiągnąć dla Twojej strony bardzo dużą liczbę odwiedzin. Konkretne frazy zdecydowanie szybciej osiągają wysokie pozycje niż zapytania ogólne. Przykładem ogólnego słowa kluczowego jest „smartfon”, a frazą szeroką może być „smartfon z baterią 5000 mAh”.

Średnia długość fraz wpisywanych do wyszukiwarek systematycznie rośnie. Średnie zapytanie do Google zawiera: 4,32 frazy / zapytanie. Jako ciekawostkę napiszemy, że aż 15% zapytań wpisywanych codziennie w Google, pojawia się tam pierwszy raz. Świadomość internautów związana z korzystaniem z wyszukiwarki Google cały czas rośnie bo doprecyzowują oni swoje zapytania, dlatego tak ważne jest dookreślanie fraz.

Pakiety na pozycjonowanie stron WWW

Co dostajesz w pakiecie usług pozycjonowania?

W zależności od tego, czego od nas oczekujesz, możesz postawić na inny pakiet naszych usług. Możesz mieć pewność, że zasugerujemy Ci, która z naszych propozycji będzie najlepszym wyborem w Twoim przypadku. Niektóre elementy są takie same w każdym z pakietów, a część dostępna tylko w najwyższym czy w indywidualnym.

W ramach SEO możesz otrzymać:

  • Audyt strony,
  • dobór odpowiednich fraz kluczowych,
  • optymalizację witryny zgodnie z wymaganiami algorytmu Google,
  • raport pozycji strony w wyszukiwarce Google,
  • optymalizację obecności w Google Maps,
  • utworzenie i utrzymanie bloga,
  • dodanie treści na blog,
  • pozyskiwanie linków z różnych źródeł,
  • rekomendacje działań, których wdrożenie może doprowadzić do poprawy widoczności Twojej strony w Google. 

Jeśli w dostępnych wariantach nie znajdziesz działań, na których Ci zależy, to wybierz ofertę indywidualną. Przygotujemy wycenę takich usług, których potrzebujesz.

Dlaczego pozycjonowanie w Google to konieczność?

pozycjonowanie w google

Jak wspomnieliśmy, z wyszukiwarki Google korzysta już prawie każdy internauta w Polsce. Jest to szybki i wygodny sposób na szukanie opinii o produktach, poradników czy zakup przeróżnych rozwiązań. W sieci możesz znaleźć już wszystko – kupisz nie tylko książki i kosmetyki, ale również zaawansowane sprzęty budowlane czy znajdziesz kontakt do wykonawców nawet najbardziej zaskakujących usług. Właśnie dlatego, bez względu na to, czego dotyczy Twoja oferta, powinieneś dotrzeć z nią do użytkowników sieci, którzy korzystają z Google.

Być może spotkałeś się już ze stwierdzeniem, że jeśli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz. Według danych Gemius, liczba internautów w Polsce wynosi blisko 28 mln. Ok. 97 proc. z nich korzysta z wyszukiwarki Google – interesują ich produkty, usługi, porady czy opinie. Bez wysokich pozycji nie dotrzesz do nich, a mogliby by oni się stać Twoimi klientami.

Celem działań powinno być uzyskanie pierwszej pozycji na wiele słów kluczowych, które mogą przynosić konwersję w przypadku Twojej działalności. Wtedy możesz liczyć na dużą liczbę odwiedzin i wielu nowych klientów. Czy możesz sobie pozwolić na rezygnację z klientów pozyskanych z wyszukiwarki Google?

W 2020 roku nastąpił bardzo duży wzrost kupujących w sieci. Jak wynika z raportu Gemius, online robi zakupy już 73 proc. internautów, rośnie również sprzedaż w internecie. W najbliższych latach handel online ma jeszcze bardziej zyskiwać na znaczeniu!

Czy firma może sama pozycjonować stronę?

Usuwanie filtra Google

Tak, firma może także sama prowadzić księgowość, sprzątać własne biuro, robić obiady dla pracowników itp. 😉 O ile oczywiście ma na to czas. Technik pozycjonowania nikt się nie nauczy na dwóch dostępnych kursach. Do samego know how potrzebne jest także tzw. zaplecze pozycjonerskie (w skład którego wchodzi duża ilość płatnego oraz autorskiego oprogramowania przyśpieszającego i analizującego pozycjonowanie), serwery i serwisy wspierające pozycjonowanie. Wszelkie działania na „skróty” powodują, że niektóre strony mogą mieć obniżoną pozycję przez tzw. filtr Google. Może on być ręczny, co jednak zdarza się coraz rzadziej, ale również algorytmiczny. W przypadku ręcznego, informację o jego nałożeniu otrzymasz w Google Search Console, natomiast filtr algorytmiczny możesz zauważyć po nienaturalnie obniżonej pozycji, która nie chce się zmienić bez względu na to, jakie podejmujesz działania.

Do naszej agencji trafiło wielu klientów, w przypadku których rozwiązywaliśmy taki problem i zdołaliśmy wyprowadzić ich strony na wysokie pozycje w Google. Nie ma jednak pod tym względem reguły – każdy przypadek analizujemy indywidualnie i wtedy informujemy, jakich działań będzie wymagać rozwiązanie problemu.

Optymalizacja konwersji

działania marketingowe

Pozyskiwanie ruchu z Google to jeden z efektów pozycjonowania, ale tym najważniejszym dla Ciebie powinna być konwersja, czyli przede wszystkim zapytania od klientów czy sprzedaż. W ramach kampanii SEO możemy przeprowadzić szczegółową analizę Twojej witryny i zoptymalizować ją tak, żeby zwiększyć poziom konwersji.

Co zrobimy, żeby osiągnąć ten cel? Proces taki składać się będzie z kilka kroków:

a. Analiza branży – poznamy Twoją branżę, o ile okaże się, że jeszcze nie mieliśmy z nią do czynienia.

b. Analiza fraz – zbadamy, które słowa kluczowe mogą zapewnić Ci największą liczbę odwiedzin. Ustalimy również, które z nich mogą najskuteczniej wpłynąć na sprzedaż.

c. Analiza konkurencji – sprawdzimy, jakie działania podjęła Twoja konkurencja. Przetestujemy je i upewnimy się, które z nich warto wdrożyć w Twoim serwisie.

Content marketing

Obecnie jednym z ważnych elementów kampanii SEO jest content marketing. Na czym to polega?

Przede wszystkim na tworzeniu wartościowej treści, która trafia na blog Twojej firmy czy jest wykorzystywana w artykułach sponsorowanych, które umieścimy dla Ciebie na liczących się stronach WWW.

Jakie odniesiesz dzięki temu korzyści? Wartościowe wpisy na Twoim blogu mogą być cennym źródłem ruchu, a ponadto, internauci mogą do tych treści linkować ze swoich serwisów, co może pozytywnie wpłynąć na widoczność Twojej strony. Dobrze zaplanowane publikacje artykułów sponsorowanych również podziałają pozytywnie na pozycje strony w Google, a także mogą być źródłem ruchu.

Content marketing

Już wiesz czemu pozycjonowanie jest niezbędne dla Twojej firmy?

Telewizja i radio, stanowią ciągle dwa największe media reklamowe (ale i zdecydowanie najdroższe). Lecz popularność i zainteresowanie nimi drastycznie spada na rzecz bardziej nowatorskich form reklamy.

W 2020 roku budżet wydany na reklamę w telewizji wyniósł 45% całości budżetu reklamowego, a na Internet reklamodawcy wydali już 35%, gdzie od kilku lat obserwowany jest wzrostowy trend na rzecz Internetu.

Dla przykładu, budżet przeznaczany na reklamę w radio to 7%. Ludzie z różnych względów zaczynają odchodzić od oglądania telewizji i przenoszą się do Internetu. Sytuacje takie jak pandemia i związana z tym zmiana trybu pracy powoduje, że cała masa film przenosi swój handel i usługi do sieci.

Jeśli chcesz zacząć pozyskiwać klientów dla swojego biznesu zdecydowanie taniej i efektywniej, niż przy korzystaniu z reklamy w radio czy TV, napisz do nas lub zadzwoń.

zasięg reklamy w internecie

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Pozycjonowanie polega na długofalowych działaniach zmierzających do osiągnięcia jak największej widoczności w wyszukiwarce Google. Efektów nie zauważysz z dnia na dzień – będą się one pojawiać stopniowo i cały czas będziesz obserwować, jak pozycje Twojej witryny rosną. Proces ten składa się z następujących etapów:

  • Audyt – poznamy bliżej Twój biznes i Twoją stronę. Sprawdzimy, jakie są jej atuty i wady. Zarekomendujemy niezbędne zmiany, które pozwolą dostosować serwis do wymagań algorytmu Google. Są to bardzo ważne czynności, gdyż na tej podstawie będziemy wiedzieć, jakie należy wykonać działania i ile mniej więcej będzie to wymagać czasu. Od tego też zależy, jak szybko zauważysz efekty naszej pracy.
  • Analiza słów kluczowych – przygotujemy listę fraz, które są ważne dla Twojego biznesu, tzn. możesz dzięki nim zdobywać ruch z Google i jednocześnie sprzedawać produkty czy usługi. Następnie użyjemy tych słów do zoptymalizowania treści Twojej witryny – wprowadzimy je w tych miejscach, gdzie to konieczne, zachowując naturalność contentu.
  • Optymalizacja techniczna witryny – dostosujemy kod witryny, wprowadzimy zmiany w tytułach, opisach, treściach, nagłówkach. Ustawimy niezbędne przekierowania i zadbamy o wszystkie inne modyfikacje, które będą konieczne w celu osiągnięcia oczekiwanej widoczności w Google.
  • Poprawienie menu i linkowania wewnętrznego – nawigacja na stronie ma duże znaczenie nie tylko z tego względu, że powinna być przyjazna dla użytkownika. Ma ona również duży wpływ na SEO strony. W treściach w witrynie umieścimy linki wewnętrzne, czyli odnośniki do innych podstron serwisu, co również ma duży wpływ na widoczność witryny w Google.
  • Uzupełnienie contentu – dla algorytmu wyszukiwarki istotna jest świeża i aktualizowana treść. Możemy przygotować nie tylko opisy produktów czy kategorii, ale także dodawać nowe artykuły na blog firmowy, który może być źródłem dodatkowego ruchu, m.in. w ramach wspomnianego pozycjonowania szerokiego.
  • Opracowanie i wdrożenie strategii linkowania strony – w zależności od historii danej domeny, konieczne może być podjęcie innych prac z zakresu link buildingu. Nie ma dwóch takich samych przypadków, a od właściwego planu zależy również to, jak szybko pojawią się efekty naszych modyfikacji.

Ruch na stronie to jedno, ale przecież zależy Ci przede wszystkim na zdobywaniu klientów. Ocenimy, jakie działania na stronie należy przeprowadzić, żeby osiągnąć ten cel. Po Twojej akceptacji wprowadzimy je.

Blisko 20 lat doświadczenia powoduje, że doskonale wiemy, co ma wpływ na decyzje zakupowe internautów. Czasami efekty przynoszą drobne modyfikacje, jak zmiana kilku słów w treści czy lokalizacji wyszukiwarki w witrynie.

Każdy przypadek jest inny i wymaga indywidualnego podejścia. Możesz mieć jednak pewność, że bez dodatkowych opłat pomożemy Ci zoptymalizować konwersję.

Celem naszych działań jest osiągnięcie jak największej sprzedaży przy określonym budżecie. Tym budżetem jest ustalona kwota abonamentu miesięcznego. Żeby pokonać inne firmy, należy przygotować na ten cel odpowiednie środki. W branżach, w których konkurencja jest duża, działania muszą być zakrojone na szeroką skalę.

Zanim otrzymasz od nas ofertę, przeanalizujemy strategię Twoich rywali. Dowiemy się, jakie prace optymalizacyjne zostały wprowadzone i jakie realizowane są na bieżąco na innych stronach. Dopiero wtedy będziemy w stanie ocenić, jaki budżet będzie konieczny do osiągnięcia wyższej widoczności w Google niż ma Twoja konkurencja.

To, jakie działania będziemy prowadzić, powinno być uzależnione od Twoich celów biznesowych. Ofertę kierujesz do klientów lokalnych czy do całego kraju? A może prowadzisz biznes międzynarodowy i dajesz możliwość skorzystania ze swoich produktów i usług również nabywcom zagranicznym?

Te kwestie musimy ustalić na wstępnym etapie rozmów, gdyż od tego będzie uzależniona nasza oferta. Innych prac i budżetu będą wymagać działania dla firmy lokalnej, a odmiennych – dla firmy o zasięgu międzynarodowym. Im do szerszego grona odbiorców kierujesz swoją ofertę, tym musisz być przygotowany na wyższe koszty. Jak najbardziej jednak możemy zrealizować kampanie skierowane do klientów z różnych krajów.

W ostatnich latach SEO całkowicie się zmieniło, a miało to związek z kolejnymi modyfikacjami algorytmu wyszukiwarki Google. Kiedyś głównym zamierzeniem takich działań było osiągnięcie wysokich pozycji na frazy kluczowe, często wybrane przez klienta. Obecnie prace specjalistów przebiegają inaczej, ale też inne są ich dążenia. Cele SEO na dziś to:

  • nie tylko zwiększanie widoczności strony, ale przede wszystkim ruchu i konwersji,
  • pozyskiwanie leadów,
  • pozycjonowanie szerokie,
  • budowanie rozpoznawalności brandu,
  • content marketing,
  • user experience i poprawa jakości strony.

 

Założenia SEO uwzględniają wiele kwestii, a m.in. to, jak wyglądają obecnie wyniki wyszukiwania w Google, w których na górze mogą pojawić się cztery reklamy Google Ads, trzy wizytówki, grafika, video czy rich snippets.

Jeśli chcesz, żeby kampania SEO przynosiła efekty, powinieneś zdecydować się na agencję SEO, która jest w stanie zrealizować takie cele.

Na co zwrócić uwagę, szukając właściwej firmy? Oto istotne kwestie:

  • Doświadczenie – nie powinna to być firma, która pojawiła się na rynku niedawno. Musi posiadać potwierdzenia wykonanych dotąd kampanii, zaprezentować osiągnięte do tej pory rezultaty i przedstawić strategię odpowiednią dla Twojego biznesu. Warto, jeśli agencja ma doświadczenie w Twojej branży, gdyż wówczas możliwe, że mniej czasu będziesz czekać na wyniki.
  • Umowa – nie opłaca się brać pod uwagę firm, które proponują długoterminową umowę bez możliwości wypowiedzenia jej przed czasem. Agencja, która rzetelnie podchodzi do swojej pracy, nie musi przywiązywać do siebie klienta kilkuletnimi kontraktami.
  • Raportowanie – firma powinna przesyłać po każdym okresie rozliczeniowym szczegółowy raport z wykonanych prac. Nie może się zasłaniać tym, że działania stanowią tajemnicę, którą nie można się podzielić.
  • Gwarancja pozycji – jeśli usłyszysz od agencji, że gwarantuje wysokie pozycje, to oznacza, że czas zakończyć rozmowy, gdyż możesz mieć do czynienia z kimś, kto próbuje Cię oszukać. Firma SEO nie może dać na to gwarancji, gdyż algorytm Google wciąż się zmienia, a działania należy dopasowywać do obecnych wymagań.
  • Mierzenie efektów – czyli to, co otrzymasz w raporcie. Zapewne będzie to zestawienie z pozycji na wybrane frazy. Mogą to być również wykresy z przeróżnych narzędzi, które pokazują, jak zmieniała się widoczność strony i nie tylko.
  • Zaangażowanie klienta – czego będzie od Ciebie wymagać współpraca z firmą SEO?

O widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google decyduje około 200 czynników rankingowych, a wśród nich:

  • Słowa kluczowe w treści – żeby użytkownik trafił na Twoją stronę WWW z wyszukiwarki Google, powinno się na niej znajdować to, czego szuka. Oznacza to, że na stronie musisz wykorzystać frazy, które są wpisywane przez użytkowników.
  • Linki przychodzące – odnośniki na stronach internetowych, które prowadzą do Twojego serwisu. Liczy się przede wszystkim nie ich liczba, tylko jakość.
  • Linkowanie wewnętrzne – linki na Twojej stronie, które prowadzą do podstron w serwisie.
  • Certyfikat SSL – szyfrowane, bezpieczne połączenie. Adresy witryn z SSL zaczynają się od https://.
  • Wiek i historia domeny – nowe domeny trudniej jest pozycjonować niż strony z historią i z bardzo dobrym profilem linków.

 

To tylko przykładowe, ważne czynniki. Oczywiście jest ich o wiele więcej.

Żeby wiedzieć, czy kampania SEO przynosi rezultaty, powinieneś wiedzieć, jak je mierzyć. Możesz w tym celu skorzystać z wielu narzędzi:

  • Google Search Console – po weryfikacji domeny możesz dowiedzieć się m.in., na jakie frazy strona jest widoczna w Google, które z nich przynoszą ruch i na jakich stronach agencja SEO zdobyła dla Ciebie linki.
  • Google Analytics – najpopularniejsze narzędzie analityczne dla właścicieli stron WWW. Dowiesz się dzięki niemu, ilu użytkowników odwiedza Twoją witrynę, jakie są ich zachowania, a także sprawdzisz konwersję. Czy internauci docierają na stronę z formularza kontaktowego? To jedno z pytań, na które otrzymasz odpowiedź.
  • Semstorm – korzystając z tego narzędzia, możesz sprawdzić, jak rośnie widoczność Twojej strony w Google. Rozwiązaniem o podobnym zastosowaniu jest Senuto.

 

Pamiętaj, że wysoka pozycja w Google to nie wszystko. O tym, czy klient zamówi u Ciebie usługę, decyduje wiele czynników. Dlatego najczęściej witryna wymaga nie tylko zwiększenia widoczności, ale również optymalizacji pod użytkownika

Pozycjonowanie jest procesem długofalowym i w przypadku każdej witryny czas uzyskania wysokich pozycji może być inny. Wiele zależy od tego, czy jest to nowa domena. Jeśli ma już ona historię, to liczy się to, jaka ona jest. W przypadku gdy do witryny prowadzą odnośniki bardzo złej jakości, to proces budowy dobrego profilu linkowego może wymagać sporo czasu. Kolejna kwestia dotyczy tego, jak duże zmiany należy wprowadzić na stronie. Niektóre witryny wymagają jedynie kosmetycznych modyfikacji, a inne diametralnej przebudowy.

Duże znaczenie ma również konkurencja. W przypadku obleganych słów kluczowych uzyskanie oczekiwanych efektów może trwać długo. Najczęściej jednak pierwsze wyniki są widoczne już po kilku miesiącach pracy nad witryną. Plusem SEO jest to, że rezultaty działań z czasem są coraz lepsze, przy czym w modelu abonamentowym nie wiąże się to ze wzrostem kosztów.

Cena pozycjonowania zależy od wielu czynników. Koszt działań poznasz na podstawie indywidualnej wyceny, którą dla Ciebie przygotujemy.

Podaj nam adres swojej witryny, a wtedy dopiero będziemy w stanie przygotować ofertę. Usługa może kosztować od kilkuset złotych miesięcznie w przypadku lokalnych działalności, po nawet kilkanaście tysięcy i więcej, jeśli chodzi o szczególnie konkurencyjne branże. Pamiętaj jednak, żeby traktować to jako inwestycję, która będzie się zwracać wraz z kolejnymi miesiącami prowadzonych przez nas działań.

Jesteśmy w stanie pozycjonować strony oparte na każdym CMS‑ie, ale jego rodzaj może to wpłynąć na czas prowadzonych działań.

Mamy za sobą dziesiątki realizacji dotyczących różnych serwisów, zarówno tych korzystających z bardzo popularnych systemów, jak WordPress, Joomla! czy Drupal, jak i takich, których systemy są niszowe lub przygotowane specjalnie na zamówienie klienta. Podejmiemy się wdrożenia modyfikacji na każdej witrynie.

Nie przywiązujemy naszych klientów do siebie długoterminowymi umowami, tylko profesjonalnie realizowanymi kampaniami SEO. Zawieramy najczęściej umowę na czas nieokreślony z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Zatem możesz ocenić, czy nasza usługa spełnia Twoje oczekiwania i przynosi profity.

Jeśli zdecydujesz, że nie tego oczekiwałeś, to możemy zakończyć współpracę. Cieszymy się jednak z tego, że z większością naszych klientów mamy wieloletnią relację i stale powiększamy widoczność ich stron w Google. Zobacz, dla kogo realizowaliśmy kampanie:

Chcesz sprawdzić, w jakiej kondycji jest Twoja strona i czy cieszy się zaufaniem algorytmu Google? Możesz skorzystać z wielu narzędzi, dzięki którym dowiesz się, jak to wygląda.

Jednym z najcenniejszych źródeł takich informacji jest Google Search Console. Możesz za jego pomocą zweryfikować m.in., na jakie frazy widoczna jest Twoja strona, jaka była liczba odwiedzin z wyszukiwarki w poszczególnych dniach, a także gdzie znajdują się linki prowadzące do witryny.

Narzędzi Semstorm i Senuto możesz użyć do sprawdzenia widoczności strony w wynikach Google – tzn. zobaczyć, jak się ona zmieniała w czasie, a także na jakie słowa kluczowe serwis zajmuje wysokie pozycje.

Jeśli chcesz sprawdzić podlinkowanie witryny, to skorzystaj z MajesticSEO lub Ahrefs.

Pamiętaj, że tak naprawdę SEO nigdy się nie kończy. Zawsze można na danej stronie wprowadzić pewne zmiany, dzięki którym jej widoczność jeszcze wzrośnie.

Nadal się zastanawiasz, czy nasza oferta jest na pewno przeznaczona dla Ciebie?

Być może przekonają Cię nasze dotychczasowe kampanie. Zapoznaj się z przykładowymi realizacjami i zobacz, jakie wyniki osiągnęliśmy dla naszych klientów.

SEO może być bardzo opłacalne dla Twojego biznesu, choć jego atutów być może na razie nie dostrzegasz. Oto, co możesz osiągnąć dzięki pozycjonowaniu strony:

  • wzrosty widoczności w wynikach wyszukiwania,
  • zwiększenie przychodów,
  • dotarcie do potencjalnych klientów, w tym klientów lokalnych,
  • większa rozpoznawalność marki,
  • zmniejszenie kosztu pozyskania klienta,
  • optymalizacja strony pod użytkownika i wyszukiwarkę.

 

Dzięki SEO zaczniesz zarabiać na klientach kupujących w sieci albo zwiększysz swoje przychody.

Algorytm wyszukiwarki to pewien zbiór zasad, które bierze ona pod uwagę, wybierając strony WWW, które znajdą się na poszczególnych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Jest on wciąż modyfikowany – nawet 500 razy rocznie.

Przez ostatnie 20 lat zmieniło się w nim prawie wszystko. Pojawiły się nowe czynniki, które mają wpływ na pozycję, zmieniła się również ich waga. Żeby poznać Twoją witrynę, trafi na nią robot Google. Znajdzie się on na niej, np. jeśli jakaś strona internetowa będzie linkować do Twojego serwisu. Ten odnośnik może pozytywnie wpłynąć na widoczność witryny, ale nie ma takiej gwarancji. Wszystko zależy od tego, na jakim serwisie go umieszczono.

Robot Google, podczas wizyty na Twojej stronie, może zaindeksować podstrony, o ile nie zostało to zablokowane. W wynikach wyszukiwania Google pojawiają się różne rezultaty – sponsorowane (Google Ads), organiczne, lokalne, graficzne czy video. Nasza praca polega na ciągłym analizowaniu zmian w tej wyszukiwarce, żeby móc budować coraz większą widoczność stron w Google.

W branży SEO często korzysta się z terminu SERP. Co on oznacza? Stanowi skrót od Search Engine Results Page, czyli strona wyników wyszukiwania.

Załóżmy, że szukasz sprzętu do kuchni i korzystasz z frazy „tanie zmywarki”. Strona stanowiąca rezultat poszukiwań to właśnie SERP.

Wszystkie rekordy, które znajdują się na liście, składają się z adresu strony, jej tytułu (tagu) i opisu (meta description).

Dzięki SEO możesz zwielokrotnić liczbę odwiedzających Twoją stronę internautów. Jak wielu użytkowników będzie na nią trafiać? To zależy przede wszystkim od branży.

Korzystając z takich narzędzi jak Senuto czy Semstorm, możesz sprawdzić nie tylko, jaka jest widoczność Twoich konkurentów, ale również, jaka liczba użytkowników trafia na Twoją stronę z SERP-ów.

Na tej podstawie możesz ocenić, ile Twoja witryna może dzięki temu zyskać. Możesz zdobywać odwiedziny nie tylko na zapytania bezpośrednio związane z Twoją ofertą, ale również na słowa kluczowe wynikające z wpisów na blogu – typu, „jak kupić” czy „jak wykonać”.

Chcesz wiedzieć, co możemy Ci zaoferować i na jakich zasadach?

Złóż zapytanie, a przygotujemy dla Ciebie ofertę, a dokładnie darmową analizę SEO. Dowiesz się, jaki model współpracy Ci proponujemy, jakie będą jej warunki i jakich działań się podejmiemy.

Po jakim czasie od złożenia zapytania dostaniesz odpowiedź? Staramy się przygotowywać ofertę w ciągu 24 h od otrzymania zapytania, ale zdarza się, że w przypadku dużej ich liczby czas ten  się wydłuża. Na pewno darmową analizę, ze szczegółowym opisem otrzymasz w ciągu kilku dni roboczych.

Proponujemy naszym klientom zawarcie umowy, która chroni ich interesy. Podpisujemy ją na czas nieokreślony z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Możesz obserwować, jakie efekty przynosi nasza praca i ją kontynuować, jeśli będziesz usatysfakcjonowany.

Rzetelnie podchodzimy do realizowanych usług i dumni jesteśmy z tego, że mimo braku długoterminowych umów nasi klienci współpracują z nami przez wiele lat.

Pozycjonowanie to działania długofalowe. Kiedy zauważysz pierwsze efekty? To zależy od danego projektu.

Jeśli strona będzie posiadać bardzo dobry profil linkowy, to już nawet po kilku tygodniach zauważalne będą pierwsze rezultaty naszej pracy w postaci wzrostu widoczności. Najczęściej jednak można je będzie dostrzec po kilku miesiącach. Znaczenie ma tutaj wiele kwestii, a w tym konkurencyjność branży, stan serwisu, ustalone cele i nie tylko.

Google Ads (dawniej znane jako AdWords) ma wpływ na nieorganiczne wyniki wyszukiwania, tzn. reklamowana domena pojawia się wysoko w wyszukiwarce na wybraną frazę, ale po zakończeniu kampanii, domena znika z wyników wyszukiwania. Warto zaznaczyć, że obok nazwy domeny będzie pojawiała się informacja o tym, że jest to reklama.

Najprostszym sposobem jest wpisanie wybranych fraz w wyszukiwarkę, mamy wtedy jasny obraz, na którym miejscu znajduje się
nasza strona. Poza tym warto śledzić także statystyki, jak chociażby liczbę odwiedzin, dokonane transakcje itp. Firmy zajmujące się
pozycjonowaniem wysyłają regularnie raporty z najważniejszymi informacjami na temat swoich działań, pozycji strony w wynikach wyszukiwania, czy optymalizacji strony.

Pozycjonowanie to długi i złożony proces wymagający odpowiedniej wiedzy. Przy promocji strony internetowej trzeba zaplanować pracę tak, by po dokonaniu wielu analiz otrzymać odpowiedni efekt. Doświadczenie, wiedza, analiza to podstawa do osiągniecia sukcesu. Dlatego warto skorzystać ze wsparcia odpowiedniego zespołu, posiadającego fachową wiedzę oraz odpowiednie kwalifikację.

Posiadając serwis w języku polskim dotrzemy do Polaków za granicami kraju. Najlepiej byłoby, gdyby domena była w rozszerzeniu zgodnym z regionem dla którego chcemy osiągnąć wyniki. Ważnym elementem jest też adres fizyczny firmy w kraju, dla którego chcemy zdobyć ruch z wyników wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.

Aby wdrożyć pełną optymalizację i potrzebne zmiany poprawiające efektywność działań SEO, musimy mieć dostęp do danych dostępowych, serwera FTP oraz panelu CMS. Dzięki takiemu modelowi współpracy klient nie musi poświęcać czasu, a nam ułatwia pozycjonowanie. W każdej chwili, kiedy jest to konieczne możemy wprowadzić zmiany poprawiające i zmieniające efektywność działań SEO. Oczywiście jesteśmy otwarci na różne modele współpracy, np. możemy przygotować dokumenty z wytycznymi, aby klient samodzielnie wprowadził zmiany w serwisie.

Zdecydowanie TAK! Najbardziej skutecznym sposobem promocji strony na rynku jest właśnie pozycjonowanie. Jest to też najlepszy sposób na przyciągnięcie osób zainteresowanych usługami naszej firmy, czy ofertą sklepu internetowego. Już nawet najmniejsze działania z zakresu SEO mają wpływ na wzrost ruchu na stronie. Nasza firma oferuje kompleksową obsługę całej strony www, tak aby dzięki pozycjonowaniu mogła zająć wysoką i stabilną pozycję w TOP10, lub TOP3 stron branżowych.

Aby strona osiągnęła wysokie pozycje w wyszukiwarce Google, należy wziąć pod uwagę wiele różnych czynników i wymaga to długofalowego działania (wyników nie należy spodziewać się od razu, czasem trwa to nawet całe tygodnie, lub miesiące). Biorąc pod uwagę nasz długi, ponad 18-letni staż w pozycjonowaniu, jesteśmy w stanie, dzięki doświadczeniu i częstym szkoleniom specjalistów SEO, sprawić aby Twoja strona trafiła do TOP3 i TOP10 wyników wyszukiwania.