Tworzenie stron WWW

Zajmujemy się także tworzeniem stron internetowych, począwszy od nieskomplikowanych serwisów, po duże portale informacyjne, a także sklepy internetowe.

tworzenie stron www

Skupiamy się przede wszystkim na osiągnięciu celów klienta, tj.:

  • sprzedażowy charakter serwisu,
  • budowanie wizerunku w sieci,
  • optymalizacja pod wyszukiwarki i pozycjonowanie,
  • responsywność (dostosowanie do wersji mobilnej),
  • intuicyjny panel do zarządzania serwisem internetowym.

7 powodów, dla których projektowanie stron warto powierzyć właśnie NAM!

Strony internetowe są podstawowym elementem marketingu internetowego. Widoczność w sieci to dostępność dla klientów 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Profesjonalna strona przyciąga uwagę internautów z maksymalną siłą, a zainteresowany treścią internauta to potencjalny klient, który może przynieść firmie duże zyski.

social media marketing

1. Kompleksowa obsługa – profesjonalne doradztwo

Naszym klientom zapewniamy kompleksową obsługę, a w tym profesjonalne doradztwo. Pomagamy w doborze nazwy – domeny i rezerwacji, a w razie potrzeby, możemy też monitorować związane z tym formalności – przedłużenie umowy, płatności itd. Stronę instalujemy na naszym serwerze lub wskazanym przez klienta. Pomagamy w założeniu i skonfigurowaniu poczty elektronicznej. Zapewniamy doradztwo nie tylko na starcie, ale i na dalszych etapach współpracy.

2. Nowoczesny design i RWD

Projektujemy strony według najnowszych standardów, dlatego u nas klient może liczyć wyłącznie na nowoczesny design. Każdy chce mieć stronę inną niż wszystkie. Bardziej przykuwającą uwagę, bardziej przyjazną dla oka. Robimy wszystko, co w naszej mocy, by oferować klientom coraz więcej i móc spełniać ich oczekiwania. Dlatego też podążając za zmieniającymi się trendami, wprowadziliśmy do oferty strony responsywne (RWD). Są to strony, które poprawnie wyświetlają się na urządzeniach mobilnych. Badania wykazały, że aż 40-70% ruchu na stronach pochodzi właśnie z urządzeń mobilnych. Tworzymy strony tak, by były przejrzyste niezależnie od tego, na jakim ekranie są wyświetlane.

3. Optymalizacja dla wyszukiwarek – optymalizacja SEO

Odpowiednia optymalizacja strony internetowej pozwala na uzyskanie lepszych efektów w wynikach wyszukiwania. Nasza agencja tworzy strony internetowe, ale też zajmuje się ich pozycjonowaniem, dlatego bardzo dobrze wiemy, jak je optymalizować pod kątem wyszukiwarki Google.

4. Wordpress – najpopularniejszy CMS do stron internetowych

Oferujemy strony internetowe oparte o system CMS WordPress. Dzięki niemu zarówno edytowanie ich zawartości jak też zarządzanie nimi, rozbudowywanie i monitorowanie, jest bardzo proste i wygodne. Co najważniejsze, właściciel strony może to robić samodzielnie! Jeśli jednak ma potrzebę wykonania strony w oparciu o jakieś inne, dedykowane rozwiązanie, wystarczy, że nas o tym poinformuje. Z przyjemnością zrealizujemy to zlecenie. Uwielbiamy ambitne projekty, bo dzięki temu możemy się rozwijać i rozbudowywać ofertę.

5. Optymalizacja UX

Przejrzysta, przykuwająca uwagę szata graficzna strony to bardzo ważna sprawa. W przeciwnym razie internauta szybko ją opuści. Jednak wygląd to nie wszystko. Projektując strony, dbamy zarazem o ich użyteczność. Proces ten określany jest nazwą UX, czyli User Experience. Zgodnie z jego zasadami, użytkownik powinien mieć możliwość wygodnego, sprawnego i intuicyjnego poruszania się po stronie. Taką właśnie stronę stworzymy również dla Ciebie.

6. Content – profesjonalna prezentacja oferty

Pewnie nie raz odwiedzając jakąś stronę firmową, miałeś problem z pozyskaniem informacji, czym ta firma konkretnie się zajmuje. Profesjonalna prezentacja oferty, czyli dobry content, ma dziś duże znaczenie. Nie wystarczy zapełnić strony jakąś tam treścią, tym bardziej zapełnioną licznymi frazami. Treść musi być wartościowa. Opis firmy i jej oferty powinien zawierać – oryginalność i emocje, autentyczność, odrobinę historii, prosty i zarazem konkretny przekaz. Tworzymy strony i wypełniamy je treścią wartościową dla czytelnika, a z drugiej strony przyjazną SEO.

7. Pomoc posprzedażowa

Naszą specjalnością jest tworzenie stron internetowych i zajmujemy się tym kompleksowo, ale jeśli okaże się, że będziesz potrzebował wsparcia po zakończeniu współpracy, skontaktuj się z nami. Możemy pomóc w obsłudze strony, aktualizacji zawartości, czy nawet w jej promowaniu. Jesteśmy elastyczni w tym, co robimy i dostosowujemy się do potrzeb naszego klienta.

Wspomagamy biznes naszych klientów poprzez
tworzenie innowacyjnych stron internetowych

Co wyróżnia nasze strony internetowe?

Strony internetowe wdrażamy z myślą o ich właścicielach, ale i przede wszystkim o użytkownikach. To im mają służyć i motywować ich do częstych wizyt. Dlatego nasze strony cechuje:

  • funkcjonalność na najwyższym poziomie,
  • prosta i szybka obsługa,
  • oryginalny, przykuwający uwagę design,
  • możliwość rozbudowy,
  • szybkość działania.
strony internetowe

Taką właśnie stronę stworzymy dla Twojej firmy!

Jeśli natomiast masz już stronę internetową, ale chcesz ją zaktualizować, bądź poprawić jej widoczność w sieci, skontaktuj się z nami.

Na początek skorzystaj z możliwości darmowego audytu:

Na czym polega projektowanie stron internetowych?

projektowanie stron internetowych

Proces projektowania stron internetowych to nie tylko szereg prac, które trzeba wykonać w odpowiedniej kolejności.

To również pewne zagadnienia, które najpierw trzeba zrozumieć, a następnie w ten proces wdrożyć.

Wśród nich znajdują się między innymi – WordPress, CMS, RWD i UX.

Im lepiej je poznasz, tym łatwiej Ci będzie ustalić, czego właściwie potrzebujesz, jaką stronę chcesz mieć.

Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje, które ściśle wiążą się ze stronami, jakie tworzymy.

Z każdym kolejnym rokiem liczba stron www rośnie. Chcąc tworzyć wartościowe witryny, które się wyróżniają i przykuwają uwagę, trzeba być na bieżąco ze stale zmieniającymi się trendami. Na początku klient musi ustalić, na który wariant strony się decyduje:

  1. Unikalna strona tworzona pod zamówienie, z możliwością zaprojektowania każdego szczegółu, każdego elementu według oczekiwań klienta.
  2. Strona stworzona na podstawie płatnego, gotowego już szablonu.

Poniższych etapów nie da się jednak uniknąć przy żadnym zleceniu:

1. Ustalenie celu, jaki klient chce osiągnąć poprzez stronę internetową

Firma, która zleca wykonanie strony internetowej, chce zaprezentować swoją ofertę potencjalnym klientom. Drugim jej celem jest umożliwienie skontaktowania się z nią w celu zawarcia współpracy. Jednak by do tego kontaktu doszło, wspomniana oferta, jak i cała zawartość strony, powinna wzbudzić zainteresowanie u potencjalnego klienta i zmotywować go do wykonania kolejnego kroku. By twórca strony wiedział, jak się za nią zabrać, musi znać założenia zleceniodawcy, a także zarówno słabe, jak i mocne strony jego przedsiębiorstwa. Powinien on przedstawić cechy firmy, które trzeba w odpowiedni sposób wyeksponować odbiorcom.

2. Określenie zakresu projektu

Na tym etapie procesu tworzenia strony internetowej warto się zastanowić, w jaki sposób strona ta będzie promowana i czy wyłącznie za pośrednictwem Social Media albo Google Ads, czy może poprzez CTA. Jeśli treści będzie mało, warto wybrać stronę w stylu landing page, która jest elegancka, estetyczna i klarowna. Jeżeli z kolei firma chce mieć standardową stronę z podziałem na odrębne podstrony, trzeba w tym momencie opracować typy podstron. Mogą przykładowo wyglądać w ten sposób:
   • strona główna
   • podstrona ofertowa
   • podstrona pojedynczej usługi – produktu
   • kontakt

3. Opracowanie szablonu strony

To jest dobry moment na wybór między płatnym gotowym szablonem strony a opracowaniem indywidualnego projektu graficznego od początku do końca, wraz z najdrobniejszymi elementami. Pierwsza z tych opcji jest tańsza, ale ta druga pozwala na maksymalne zindywidualizowanie wyglądu i funkcji strony.

4. Opracowanie contentu

Na tym etapie warto już mieć opracowany content, aby projektant wiedział, jak rozmieścić tę treść na poszczególnych podstronach. Zleceniodawca może samodzielnie przygotować zawartość strony, ale też ma możliwość skorzystania z usług agencji, która oferuje kompleksową obsługę, a w tym opracowanie contentu. Chcąc mieć teksty sprzedażowe, przykuwające uwagę i merytoryczne, warto powierzyć to zadanie specjalistom.

5. Opracowanie grafiki

Bez względu na to, czy strona opiera się na gotowym szablonie, czy też jej szata graficzna jest projektowana od podstaw w zgodzie z indywidualnym zamysłem, na pewno pewne miejsca będzie trzeba uzupełnić dodatkowymi elementami graficznymi. W portfolio na przykład powinny pojawić się zdjęcia pochodzące z realizacji. W zakładce przedstawiającej zespół firmy nie może zabraknąć zdjęć poszczególnych pracowników. Tego rodzaju grafikę też trzeba skompletować i opracować w taki sposób, aby prezentowała się jak najlepiej i pasowała do stylistyki strony.

6. Kodowanie

Kodowanie to nic innego jak projektowanie stron www, a w tym przypadku tworzenie tej konkretnej. Programista, mając ustalone wszystkie szczegóły i zgromadzone materiały, przystępuje do pisania kodu strony, a w konsekwencji tego powstaje witryna.

7. Testowanie projektu

Strona wykonana zgodnie z planem na tym właśnie etapie jest poddawana testom. Testuje się ją między innymi pod kątem poprawności języka, optymalizacji SEO, prędkości działania, poprawności kodu, a także poziomu User Experience. To oczywiście tylko przykłady tego, co warto sprawdzić, zanim strona zostanie uruchomiona.

8. Uruchomienie strony dla wszystkich użytkowników

Po teście zakończonym powodzeniem projektant przechodzi do oficjalnego uruchomienia strony dla wszystkich użytkowników. Po wykonaniu tego procesu trzeba jeszcze sprawdzić, czy przeniesienie jej z serwera testowego na ten właściwy przebiegło poprawnie i strona ta nadal działa zgodnie z oczekiwaniami. Oczywiście i na tym etapie mogą pojawić się jakieś komplikacje, ale po to wykonuje się test krok wcześniej, aby zmniejszyć ryzyko wystąpienia takich problemów.

Jeśli interesuje Cię proces tworzenia strony internetowej,
skontaktuj się z nami i zapytaj, jak będzie to wyglądało w Twoim przypadku.
Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Strona na WordPress

WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów przeznaczonych do tworzenia stron internetowych.

Początkowo służył do obsługi blogów. Okazało się jednak, że jego potencjał nie był wykorzystywany w całości. Stąd stał się uniwersalnym rozwiązaniem przy tworzeniu witryn różnego rodzaju i przeznaczenia.

Strony w WordPress – zalety

  • WordPress jest najpopularniejszym systemem przeznaczonym do zarządzania treścią – CMS.
  • Posiada zarówno łatwy, jak i intuicyjny panel administracyjny. Dzięki niemu zamieszczanie zdjęć, czy publikowanie nowych treści jest bardzo wygodne, a czynność ta nie zajmuje dużo czasu.
  • System ten umożliwia stosowanie darmowego rozszerzenia, które automatycznie pozwala na lepszą optymalizację strony pod kątem SEO.
  • Strony na WordPress tworzy się bardzo szybko. Niezbyt skomplikowana może powstać nawet w kilka dni, tym bardziej, jeśli projektant ma już zgromadzone wszystkie materiały – treść, zdjęcia.
  • Duży wybór zarówno darmowych, jak i płatnych szablonów graficznych. Korzystając z nich, można obniżyć koszty tworzenia strony. To jest na przykład opcja dla mniej wymagających użytkowników.
  • Strony projektowane na WordPress uwzględniają RWD. To znaczy, że wyświetlają się poprawnie także na urządzeniach mobilnych – tabletach i smartfonach.
  • Poleca się strony na WordPressie ze względu na bardzo dużą ilość płatnych i darmowych wtyczek. Dzięki nim strona może zyskać dodatkowe funkcje. Istnieje również możliwość opracowania całkiem dedykowanego, indywidualnego szablonu graficznego dla konkretnej firmy czy po prostu dla jej właściciela.
  • System jest cały czas rozwijany. Stale pojawiają się nowe aktualizacje. Wszystko to gwarantuje pełną zgodność z technologiami internetowymi.
  • Strony WordPress są zdecydowanie tańsze we wdrożeniu i utrzymaniu, niż przykładowo te, które są oparte na dedykowanym systemie CMS.
strony na wordpress
strony w wordpress

Strona WordPress może posłużyć nawet do uruchomienia sklepu internetowego. Wystarczy połączyć go z WooCommerce. Platforma ta jest wybierana bardzo często i to nie bez powodu. Daje możliwość dalszej rozbudowy, oferuje też różne rozszerzenia. Wtyczka ta została wykonana właśnie w celu tworzenia sklepu WordPress i świetnie się w tej roli sprawdza.

WordPress a pozycjonowanie

Strony internetowe, które są stworzone w oparciu o system WordPress, są przede wszystkim łatwe do pozycjonowania. To jeden z powodów, dla którego jest wybierany. Cały ten system został opracowany w zgodzie ze standardami SEO.

W dodatku można znaleźć niejedno rozwiązanie, które sprzyja skutecznemu pozycjonowaniu. Za przykład może posłużyć chociażby wtyczka Yoast. To ona umożliwia edycję wielu potrzebnych danych – meta dane, tworzenie sitemap, czy blokowanie indeksacji wybranych podstron. Wtyczka ta jest bardzo intuicyjna i zarazem prosta w obsłudze.

Jeśli masz już stronę albo zdecydowałeś się właśnie na jej stworzenie, zastanów się nad pozycjonowaniem. Tę usługę również mamy w naszej ofercie.

Strony internetowe z CMS

CMS – Content Management System – system zarządzania treścią.

Jest to nowoczesne i bardzo przydatne rozwiązanie, które umożliwia zarządzanie serwisem internetowym.

Przy pomocy CMS-a można zarządzać blogiem, wizytówką firmy, a także platformą sprzedażową.

Panel administracyjny systemu CMS jest dość intuicyjny, więc poruszanie się po nim jest wygodne. Panel kontrolny obsługujący wszystkie funkcje systemu znajdują się po lewej stronie ekranu. Poszczególne widoczne w nim sekcje odpowiadają sekcjom na stronie. W związku z tym z jego obsługą poradzi sobie nawet ktoś, kto nie ma w tym doświadczenia. Wystarczy chwila na bliższe zapoznanie się z tymi opcjami, by móc już poprawnie zarządzać swoją stroną.

strony internetowe cms

Jak działa CMS i do czego służy?

System CMS składa się z dwóch części:

1. Aplikacja zarządzania treścią – CMA

To nic innego jak panel administracyjny, który jest przeznaczony do korzystania z edytora treści w celu: dodania tekstów, pogrubienia czcionki, wyjustowania, zamieszczenia zdjęć, dodania odnośników do innych podstron.

Korzystając z CMS-a, można również zmienić ustawienia strony, ustawić dowolny motyw, zmienić sposób wyświetlania się treści, a także dodawać widgety czy nawet zainstalować rozmaite rozszerzenia.

2. Aplikacja zarządzania dostawą – CDA

Ta część CMS-a odpowiada za publikowanie wprowadzonych zmian. Pobiera dane z CMA, a następnie aktualizuje je w bazie danych, przekształca na kod i dopiero wyświetla dla użytkowników.

pozycjonowanie stron cennik

Rodzaje CMS

CMS dzieli się ze względu na licencję oprogramowania. Wyróżnia się wobec tego następujące rodzaje:

  • CMS o otwartym kodzie źródłowym – jego zaletą jest brak kosztów za użytkowanie, pełne bezpieczeństwo i możliwość modyfikacji plików.
  • CMS w formie Software as Service – opłaty abonamentowej trzeba uiszczać każdego miesiąca. Zmiany w plikach są ograniczone.
  • Autorski CMS – czyli dedykowany system. Oprogramowanie jest tworzone zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami konkretnej strony, jej właściciela. Mając odpowiedni budżet, można wdrożyć dowolne funkcje.

CMS – zalety

O zaletach systemu zarządzania treścią (CMS) można wypowiadać się bardzo długo. I choć wiele na ten temat wspomnieliśmy już powyżej, prezentujemy zalety tego rozwiązania pod kątem korzyści, jakie ono daje użytkownikom.

Oto zalety CMS-a, które powinny przyciągnąć uwagę każdego, kto właśnie rozważa opcję stworzenia własnej strony internetowej:

  • Zarządzać treścią strony może każdy, gdyż nie wymaga to wiedzy programistycznej.
  • Zarządzanie stroną jest bardzo proste i zarazem intuicyjne.
  • Zmiany na stronie można wprowadzać, korzystając z dowolnego urządzenia i w dowolnej lokalizacji. Wystarczy dostęp do Internetu.
  • Budowaniem strony może zająć się kilka osób, nawet w tym samym czasie.
  • Istnieje możliwość dokonania podziału obowiązków i prac pomiędzy określonymi osobami. Ktoś może być administratorem, a ktoś inny redaktorem.
  • Korzystanie z CMS-a to gwarancja bezpieczeństwa.
  • Jest bardzo duży wybór gotowych szablonów graficznych, modułów oraz wtyczek.
  • System posiada wbudowane optymalizacje SEO.
Pozycjonowanie stron – cena

Czy firma mając stronę z CMS, jest skazana na samodzielne zarządzanie tą witryną?

Strona internetowa CMS to udogodnienie. To możliwość samodzielnego zarządzania w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Nie oznacza to jednak, że zapracowany przedsiębiorca, który nie ma czasu na ważne obowiązki związane z prowadzoną działalnością, będzie musiał sam zająć się także stroną.

Może powierzyć to zadanie wybranym pracownikom, ale i agencji, która tę stronę stworzyła. My z chęcią pomagamy klientom w aktualizowaniu ich serwisów i robimy to niezależnie od tego, czy są to proste strony HTML, czy właśnie z CMS. Po wykonaniu strony spełniającej oczekiwania klienta zawsze zapraszamy go do dalszej współpracy, a przynajmniej uświadamiamy mu, że ma taką możliwość.

Czym CMS różni się od HTML?

Różnica między CMS a HTML jest duża i znacząca. Zarządzanie stroną internetową w HTML wymaga znajomości tego języka. Wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane na stronie w tym przypadku wiążą się z koniecznością ingerencji w jej kod. W związku z tym, by dodać zdjęcie do galerii, wprowadzić poprawki w tekście, czy zamieścić kolejne referencje, będzie trzeba skontaktować się z programistą.

W przypadku strony opartej na systemie zarządzania treścią takiej konieczności nie ma. Wszelkiego typu czynności związane ze zmianami zawartości strony, dopisywaniem treści, usuwaniem i dodawaniem nowych zdjęć, można wykonać samodzielnie, po zalogowaniu się do wygodnego w obsłudze panelu. Jest to niewątpliwie oszczędność pieniędzy i czasu.

Właśnie takie strony tworzymy. Jeśli więc chcesz samodzielnie zarządzać swoją stroną, skontaktuj się z nami.

Strony responsywne

RWD – Responsive Web Design – czyli strona responsywna.

Dziś ma ogromne znaczenie i jest pojęciem, które bardzo często pada w wypowiedziach na temat tworzenia stron internetowych.

Dlatego absolutnie nie mogliśmy go tu pominąć. Strona responsywna to strona, która została zaprojektowana w taki sposób, aby bez problemu mogła dopasować się do rozdzielczości ekranu dowolnego urządzenia.

Ma to na celu wygodne przeglądanie jej zawartości, niezależnie od tego, czy korzysta się z komputera, czy może ze smartfonu.

liczba internautów korzystających z poszczególnych urządzeń
Źródło: badanie Geminus/PBI, styczeń 2020

Dlaczego warto mieć stronę responsywną?

1. Google wspiera strony responsywne.

Te, które są oparte na nowoczesnej architekturze, są wyświetlane na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Przestarzała strona jest narażona na mniejszą liczbę odwiedzin – traci popularność. I przede wszystkim nie jest już tak atrakcyjna w porównaniu do stron, które mają tę funkcję, czyli są responsywne.

2. Strony responsywne są na czasie.

Posiadanie strony responsywnej świadczy o tym, że jej właściciel jest na czasie. Dostosowuje się do zmieniających się trendów.

3. Treść dopasowana do ekranu.

Materiały, które znajdują się na stronie (teksty, zdjęcia, inne elementy), dostosowują się do rozmiaru ekranu. Dzięki temu zapoznawanie się z nimi jest bardzo łatwe, wygodne i przyjemne. Firma, która posiada taką stronę, może zyskać wielu nowych klientów.

4. Tylko jedna wersja strony

Responsywne strony internetowe są zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż mobilne strony internetowe. To dlatego, że z tą drugą wiąże się konieczność poniesienia kolejnych kosztów, ponieważ trzeba wykonać dodatkową witrynę. W przypadku strony responsywnej wystarczy jedna wersja.

Czy responsywne strony www mają wady?

Strony responsywne wbrew pozorom mają pewną wadę – jedną. Choć tak naprawdę dla niektórych to żaden problem.

Chodzi mianowicie o to, że jeśli ktoś posiada już tradycyjną stronę internetową, a dopiero teraz pomyślał o responsywnej i chciałby swoją obecną „przerobić”, to będzie musiał liczyć się z dużymi kosztami. Tak naprawdę stronę tę będzie trzeba wykonać od nowa.

Dlatego strony RWD lepiej tworzyć od podstaw. I o tym programiści czy po prostu agencje zajmujące się projektowaniem stron, przeważnie informują swoich klientów.

Należy więc dobrze przemyśleć ten temat jeszcze na chwilę przed stworzeniem swojej firmowej strony czy prywatnej witryny, bo po co mierzyć się z kosztami, których można bez problemu uniknąć.

pozycjonowanie lokalne

Masz stronę internetową, ale nie wiesz, czy jest responsywna? Sprawdź to!

https://search.google.com/test/mobile-friendly

UX – co to jest i na czym polega?

UX – User Experience – w skrócie zagadnienie to definiuje się jako doświadczenie użytkownika. Można powiedzieć, że są to wrażenia internauty podczas przeglądania zawartości strony internetowej.

Dlaczego UX jest ważny dla strony internetowej?

Użytkownik zainteresowany stroną chętnie z niej korzysta i będzie korzystał w przyszłości. User Experience ma szczególnie duże znaczenie, jeśli strona powinna zmotywować internautę do przeczytania wpisu blogowego, dokonania zakupu czy chociażby zapisania się do newslettera. Nie może więc zniechęcać użytkowników do dłuższego pobytu na tej witrynie. Kiedy na stronie panuje totalny chaos – przyciski nie są zbyt dobrze widoczne, teksty są nieczytelne i niezrozumiałe – nie ma szansy na to, że internauta będzie chciał nadal z tej strony korzystać. Zapewne szybko ją opuści. Niezależnie od tego, w jakim celu ta strona istnieje i jaką treść przedstawia, powinna przykuwać uwagę internautów i motywować ich do jak najdłuższego jej użytkowania. Dlatego User Experience jest potrzebny każdemu.

ux

User Experience i najczęściej popełniane błędy

Nawet najlepsza oferta usługi nie osiągnie dobrych wyników sprzedażowych, jeśli formularz umożliwiający jej zamówienie, nie będzie odpowiednio zadbany. Na przykład konieczność wprowadzenia zbyt wielu informacji w jednym miejscu, a do tego brak czytelności, to główne błędy UX. Okazuje się jednak, że w rzeczywistości jest ich znacznie więcej. Oto popełniane najczęściej.

  • Interfejs zupełnie niezgodny z potrzebami użytkownika. Strona musi być czytelna i intuicyjna, prosta w nawigacji.
  • Zdecydowany przerost formy nad samą treścią. I w tym przypadku jednak to, co proste, jest lepsze.
  • Kompletne niedostosowanie do tak zwanych wzorców czytania. To, co najważniejsze, trzeba umieścić w tych miejscach, na które na pewno padnie wzrok internauty.
  • Brak RWD. Strona musi wyświetlać się poprawnie także na urządzeniach mobilnych.
  • Zbyt duża ilość treści. Mogą to być długie opisy produktów czy inne teksty, ale muszą być opracowane w odpowiedni, interesujący sposób.
  • Niepoprawne rozmieszczenie najważniejszych elementów. Wszystkie istotne elementy strony muszą być umieszczone w widocznych miejscach.

User Experience wymaga szerokiej wiedzy oraz umiejętności z kilku dziedzin. I nie jest to wyłącznie programowanie czy informatyka. Zaliczyć tu trzeba też psychologię i marketing. Projektant, który zabierze się za wykonanie strony internetowej, musi posiadać wiedzę z każdej z tych dziedzin.

W naszym zespole są specjaliści, którzy świetnie poruszają się w temacie projektowania stron internetowych, także z uwzględnieniem UX.

Strony internetowe cennik

Czyli co wpływa na cenę profesjonalnej strony?

Zacznijmy od tego, że projektowanie stron www można zlecić Freelancerowi albo Agencji Interaktywnej. Różnice w cenie są duże, ale w jakości i chociażby w samej obsłudze klienta, również. Oto porównanie.

Agencja Interaktywna

Ludzie

Jeśli zdarzy się, że programista tworzący stronę zachoruje, bądź po prostu będzie miał problem z pokonaniem kolejnego etapu projektowania tej witryny, zajmie się tym ktoś inny z zespołu.

Technologia

Posiada bogate zaplecze technologiczne. Agencja inwestuje w swój rozwój, automatyzację, ofertę.

Kompleksowość usług

Zatrudnia pracowników na różnych stanowiskach, więc może oferować projektowanie stron i usługi pokrewne – projekty graficzne, content, pozycjonowanie itd.

Dostęp do nowych rozwiązań

Ma dostęp do rozwiązań na przykład umożliwiających korzystanie z nowych form reklamy i typów kampanii.

Formalności

Agencja wystawia faktury VAT lub rachunki. Koszt usługi można wliczyć w koszty prowadzenia działalności.

Freelancer

Ludzie

Freelancer jest sam, więc wszystkim musi zająć się osobiście. Jeśli będą miały miejsce jakieś zdarzenia losowe, termin realizacji zamówienia znacznie się wydłuży. Być może będzie próbował szukać pomocy „na zewnątrz”, a to nie jest korzystne.

Technologia

Mało kiedy inwestuje w swój rozwój, szczególnie gdy projektowanie stron traktuje jako zajęcie dodatkowe lub tymczasowe.

Kompleksowość usług

Najczęściej koncentruje się na jednej usłudze, na tym, w czym czuje się najlepiej. Nie jest też w stanie czasowo zająć się wszystkim samodzielnie.

Dostęp do nowych rozwiązań

Nie ma uprawnień do korzystania z nowoczesnych rozwiązań pozwalających na korzystanie z nowych form reklamy i innych tego typu narzędzi.

Formalności

Nie wystawia faktur VAT ani rachunków. Często nie prowadzi działalności.

Naszą firmę cechuje indywidualne podejście do każdego klienta.

Każde zlecenie jest przecież inne. Każdy ma różne oczekiwania, potrzeby i możliwości. Nie mamy więc sztywnego cennika, pakietów i innych tego typu wyznaczników kosztu projektu strony internetowej. U nas ceny rozpoczynają się od 1500 zł netto, a zależą od wielu czynników.

Co wpływa na cenę strony internetowej?

  • Cena strony internetowej zależy przede wszystkim od jej wielkości, a co za tym idzie, również od tego, jakiego rodzaju jest to strona – blog, strona wizytówka, strona one page, strona landing page, czy może strona internetowa sklepu.
  • Wpływ na cenę ma to, czy klient posiada serwer, czy może chce przechowywać stronę na naszym serwerze.
  • Kolejny ważny czynnik to wybór między gotowym szablonem a projektem indywidualnym. Szablon jest tańszą opcją.
  • Koszt strony zależy od tego, czy jej treść i grafikę będziemy musieli stworzyć samodzielnie, czy może otrzymamy gotowe materiały.
  • Na cenę projektu wpływa również to, w jakich i ilu wersjach językowych będzie tworzona ta strona.

Pod hasłem projektowanie stron internetowych cena czy na przykład cennik, można znaleźć gotowe tabelki z cenami poszczególnych pakietów itd. My wyceniamy każdy projekt indywidualnie. Dlatego poinformuj nas, czego oczekujesz, co masz, czego Ci brakuje, a my wycenimy swoją pracę.

Zlecając to zadanie naszej agencji, możesz mieć pewność, że zajmiemy się tym profesjonalnie. Korzyści, jakie płynął ze współpracy z agencją interaktywną to przede wszystkim:

1. Odpowiedzialność biznesowa

To my odpowiadamy za poszczególne działania, które wykonujemy w ramach realizacji powierzonego zdania. Stawiamy czoła napotkanym problemom i szukamy najlepszych rozwiązań.

2. Wysoka jakość usługi

Mamy ogromne doświadczenie, wiedzę i niezbędne narzędzia, dzięki czemu możemy tworzyć profesjonalne, nowoczesne strony internetowe. Przez lata wypracowaliśmy pewne standardy i praktyki, dzięki którym z miesiąca na miesiąc możemy oferować coraz więcej i coraz więcej dawać z siebie.

3. Obsługa projektu we wszystkich strefach

Projektowanie stron internetowych w naszej agencji to nie tylko kodowanie, ale też tworzenie treści, grafiki, dobór korzystnych funkcji, fachowe doradztwo i przede wszystkim stały kontakt z klientem. Zajmujemy się tym kompleksowo.

Zapraszamy do skorzystania z darmowej i niezobowiązującej wyceny!

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje strona internetowa?

Ceny stron internetowych w naszej ofercie, rozpoczynają się od kwoty 1500 zł netto. Cena stworzenia strony WWW zależy oczywiście od wielu czynników, takich jak chociażby liczba podstron czy dodatkowe funkcjonalności. Żeby poznać dokładną wycenę zaprojektowania strony internetowej dla Twojej firmy napisz do nas, a my przedstawimy Ci naszą ofertę.

Czy moja strona WWW będzie odpowiednio przygotowana do pozycjonowania?

Tak. Wykonane przez nas strony WWW są zgodne z wytycznymi wyszukiwarki Google. Treści umieszczone są zgodnie z zasadami SEO, a kod źródłowy strony dostosowany jest do pozycjonowania strony. Nasze strony robione są w oparciu o system WordPress, który dysponuje ogromną liczbą wtyczek SEO, wspomagających pozycjonowanie strony internetowej.

Czy moja strona WWW będzie dobrze wyglądać na smartfonach?

Tak. Nasze strony WWW tworzone są w technologii RWD, tym samym są w pełni responsywne. Oznacza to, że Twoja strona internetowa będzie wyświetlała się prawidłowo zarówno na smartfonach, tabletach, jak i na komputerach. Ponad 68% użytkowników na świecie używa Internetu wyłącznie za pośrednictwem smartfonów. Twoja strona WWW, którą stworzymy, będzie na to gotowa.

Czy strona, którą zamówię, będzie moją własnością?

Tak. Strona internetowa po uiszczeniu jednorazowej opłaty, przechodzi na Twoją własność – na zawsze, bez dodatkowych kosztów i bez żadnych ukrytych haczyków. Po stworzeniu strony WWW skopiujemy ją na Twój serwer. W przypadku, gdy nie posiadasz własnego hostingu, nasz specjalista doradzi Ci najlepsze rozwiązanie.