Marketing filmowy
SEO
SMM
CRO

Specjalizujemy się w kampaniach reklamowych promujących filmy w Internecie, a w szczególności specjalizujemy się w marketingu filmowym online.  Kampanie w sieci realizowane przez dystrybutorów często nieefektywnie wykorzystują budżet.

Skuteczny marketing produkcji filmowych

Wiemy, które działania warto prowadzić w ramach marketingu filmowego. Na bazie naszych doświadczeń zdajemy sobie sprawę z tego, że korelacja między budżetem a efektami jest w sieci wysoka i mierzalna. Nie podejmujemy przypadkowych decyzji, a ponadto monitorujemy, jakie wyniki przynoszą nasze działania. Możesz mieć pewność, że zaplanujemy i zrealizujemy kampanię, która w przypadku Twojej produkcji będzie skuteczna.

Oferujemy kompleksowe działania w sieci przygotowane specjalnie pod produkcje filmowe. Zapewniamy obsługę marketingową i reklamową.

W ramach kampanii możemy zaoferować:

  • relacje z bekstejdżu (konkursy),
  • prowadzenie fanpage’ów projektów na Facebooku,
  • reklamę na portalach Filmweb oraz Stopklatka,
  • reklamę w Google, w serwisie YouTube (np. zwiastunów filmowych),
  • reklamę na Facebooku i Instagramie,
  • marketing szeptany,
  • działania promocyjne z blogosferą,
  • monitoring projektu i reagowanie w sytuacjach kryzysowych,
  • wsparcie producenta filmowego w rozmowach z dystrybutorem (audyt działań reklamowych),
  • buzz marketing i marketing szeptany przed negocjacjami z dystrybutorem.

Kampanię dla danej produkcji możemy rozpocząć na różnych jej etapach, również przed jej powstaniem. Już wtedy odpowiednimi działaniami jesteśmy w stanie wzbudzić zainteresowanie nią, a w kolejnych tygodniach jeszcze je zwiększać. Prowadząc profile w serwisach społecznościowych, będziemy gromadzić internautów świadomych ukazania się filmu i zainteresowanych jego zobaczeniem.

Obecnie marketing produkcji filmowych zajmuje coraz ważniejsze miejsce wśród działań zmierzających do wzbudzenia zaciekawienia takimi realizacjami. Jego przewaga nad innymi metodami polega przede wszystkim na dużej skuteczności i łatwej mierzalności efektów prowadzonych kampanii.

Z badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Filmweb wynika, że dla 98 proc. ankietowanych Internet jest głównym źródłem informacji o filmach i repertuarze kin. Najczęściej odwiedzanym przez nich serwisem o tej tematyce jest właśnie filmweb.pl, na którym możemy zrealizować kampanię dla Twojej produkcji. Badani przyznali również, że bardzo duże znaczenie dla wyboru przez nich filmu mają zwiastuny produkcji. Jakie wyniki oglądalności można osiągnąć? Np. zwiastun serialu „WandaVision” w ciągu 24 h obejrzało 53 mln widzów! W przypadku „Czarnej Wdowy” było to 18,7 mln wyświetleń, a „Mulana” – 12,4 mln.

Dotrzyj z produkcją filmową do internautów

Wiesz już, że potrzebujesz kampanii marketingowej, która wypromuje Twoją produkcję w sieci? Skontaktuj się z nami. Poznamy Twój projekt, i zaproponujemy działania, które przyniosą efekty.