Pozycjonowanie za efekt

Płatność za efekt? Przecież tak się nie da! A jednak dobrze trafiłeś – oferujemy pozycjonowanie za efekt. Dlaczego? Bo wiemy jak! Zadzwoń lub napisz do nas, a dowiesz się, czy to oferta dla Ciebie.

Mamy wieloletnie doświadczenie na rynku, wypracowane własne sposoby działania i jesteśmy w stanie zaproponować Ci taki model rozliczeń, jeśli uznasz, że jest on odpowiedni dla Twojego biznesu.

Jednak nie w każdym przypadku będziemy w stanie zaoferować Ci tę formę rozliczenia – jest to propozycja, którą kierujemy głównie do serwisów, które już jakiś czas funkcjonują w sieci. 

W modelu „pozycjonowanie stron płatne za efekt” poniesiesz koszty wyłącznie wówczas, gdy Twoja witryna, na ustalone słowa kluczowe, znajdzie się na I stronie wyników w Google. Po każdym miesiącu działań otrzymasz od nas raport, z którego dowiesz się, jak zmieniały się pozycje Twojej witryny na wybrane frazy.

Płać za efekty,
nie za obietnice!

płać za efekty, nie za obietnice

Rozliczenie będzie polegało na monitorowaniu każdej frazy względem jej pozycji codziennie.

Jeśli jakaś fraza będzie przez 18 dni w TOP10, a pozostałe dni na 11-stej lub gorszej pozycji, to zapłacisz tylko za te 18 dni.

Możemy też wycenić bardziej szczegółowo sam TOP10, przeważnie wygląda to tak, że pozycje 1-3 mają cenę najwyższą, potem o 30% mniej kosztują pozycje 4-7, a pozycje 8-10 są najtańsze.

pozycje fraz
pozycjonowanie stron za efekt

W przypadku pozycjonowania płatność za efekty – musisz mieć świadomość, że nasze działania będą ograniczone do osiągnięcia pozycji w TOP10 Google, wyłącznie na ustalone frazy.

Nie otrzymasz pakietu usług, które będziemy realizować, w przypadku rozliczenia abonamentowego, a które to usługi powodują iż pozycjonowanie daje efekt znacznie szerszy i bardziej kompleksowy.

Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że są klienci którzy mają np. złe doświadczenia z Agencjami SEO, i chcą mieć komfort płacenia wyłącznie za osiągnięty wynik.

Skontaktuj się z nami, opowiedz nam o swoim biznesie, a wtedy ocenimy, czy dobrym rozwiązaniem będzie wybór modelu za efekt i czy w ogóle będzie to możliwe.

Przedstawimy Ci wszystkie za i przeciw, żebyś podjął świadomą i korzystną decyzję.

Pozycjonowanie stron – cennik

Dostosowujemy się do potrzeb klientów. Mamy wieloletnie doświadczenie na rynku, wypracowane metody działania i jesteśmy w stanie zaproponować Ci pozycjonowanie za efekt, jeśli uznasz, że to model odpowiedni dla Twojego biznesu.

Nie jest to jednak forma rozliczenia, którą możemy zaproponować w przypadku każdego serwisu. Tę ofertę kierujemy głównie do stron, które już jakiś czas działają w sieci. Podaj nam adres witryny, a my przeanalizujemy jej historię i aktualny stan – ocenimy, czy ta forma rozliczenia jest możliwa w jej przypadku.

W modelu „pozycjonowanie stron płatne za efekt” poniesiesz koszty wyłącznie wtedy, gdy Twoja witryna znajdzie się na 1. stronie wyników w Google na ustalone słowa kluczowe. Po każdym miesiącu działań otrzymasz od nas raport, z którego dowiesz się, jak zmieniały się pozycje na wybrane frazy.

Pamiętaj: 60% marketerów twierdzi, że takie działania jak SEO są dla nich źródłem najlepszych potencjalnych klientów.

model „pozycjonowanie stron płatne za efekt”
Widoczność Twojej witryny na frazy kluczowe Google

Pozycja ma znaczenie!

Widoczność Twojej witryny na frazy kluczowe Google może regularnie rosnąć, ale to nie musi się przekładać na ruch, a tym bardziej – na klientów. Możesz zajmować pozycję w top 50 na setki fraz, ale bez efektu biznesowego. To dopiero pozycje w top 10 przynoszą rezultat, a najlepiej – w top 3. W ramach pozycjonowania za efekt płacisz wyłącznie, kiedy witryna zajmuje wysokie pozycje na ustalone słowa kluczowe. W zależności od ich popularności, możesz uzyskać mniejszy lub większy ruch. 

Oto średnia klikalność na poszczególnych pozycjach:

  • pozycja 1 – 27.6%
  • pozycja 2 – 15,8%
  • pozycja 3 – 11%
  • pozycja 4 – 8,4%
  • pozycja 10 – 2,4%

Jak widzisz, pozycja 1 przynosi kilkanaście razy większy ruch niż pozycja 10. Widoczność na drugiej stronie wyników i kolejnych może nic nie dawać Twojemu biznesowi.

W ramach abonamentowego rozliczenia płacisz co miesiąc ustaloną kwotę bez gwarancji, że inwestycja kiedykolwiek się zwróci. W przypadku zapłaty za efekt, ponosisz jakiekolwiek wydatki dopiero, kiedy witryna jest w top 10, co już daje duże szanse na ruch z wyszukiwarki.   

Zapłacisz tylko za wysokie pozycje

Rozliczenie polega na monitorowaniu każdej frazy względem jej pozycji codziennie.

Jeśli jakaś fraza będzie przez 18 dni w top 10, a pozostałe dni na 11. lub niższej pozycji, to zapłacisz tylko za te 18 dni.

Możemy też wycenić bardziej szczegółowo top 10. Przeważnie pozycje 1-3 mają cenę najwyższą, 4-7 kosztują o 30% mniej, a 8-10 są najtańsze.

W przypadku wyboru pozycjonowania za efekty nasze działania będą skupiać się na osiągnięciu pozycji w top 10 Google wyłącznie na ustalone frazy. Nie otrzymasz pakietu usług jak w ramach rozliczenia abonamentowego, dzięki któremu działania przynoszą efekt szerszy i bardziej kompleksowy.

Zdajemy sobie jednak sprawę, że możesz mieć złe doświadczenia z Agencjami SEO i abonamentowym modelem płatności, i chcesz zyskać komfort płacenia wyłącznie za osiągnięty wynik.

Skontaktuj się z nami, opowiedz nam o swoim biznesie, a wtedy ocenimy, czy dobrym rozwiązaniem będzie wybór modelu za efekt i czy w ogóle będzie to możliwe.

Przedstawimy Ci wszystkie za i przeciw – pomożemy Ci podjąć świadomą i korzystną decyzję.

Zapłacisz tylko za wysokie pozycje
Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie za efekt?

Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie za efekt?

Pozycjonowanie płatne od efektu to prosta, czytelna i bezpieczna propozycja. Zwróć uwagę na jej największe zalety:

  • Jasne zasady – płacisz tylko, jeśli witryna zajmie pozycję w top 10 na daną frazę i wyłącznie za te dni, w których tak będzie. Przewidujemy różne premie motywacyjne, ale tylko wtedy, gdy zdecydujesz się na taki model. Nigdy jednak nie zaskoczymy Cię nieoczekiwanymi opłatami.
  • Prosta kontrola jakości realizacji – nie zasypiemy Cię dziesiątkami raportów, które musisz przeanalizować, aby ocenić, czy wykonaliśmy naszą pracę. Wystarczy, że sprawdzisz zajmowane pozycje i ocenisz efekt po zerknięciu w statystyki odwiedzin.
  • Brak ryzyka finansowego – nie płacisz za obietnice, to przecież pozycjonowanie za efekt. Jeśli nasze działania nie przyniosą pozycji w top 10 Google, nie zapłacisz ani grosza za usługę.

Rozliczenie za efekt jest bardzo transparentne. Twoja działalność nie będzie obciążona kosztem działań marketingowych, które niekoniecznie muszą przynosić efekt.

Pamiętaj: SEO generuje ponad 1000% więcej ruchu niż organiczne media społecznościowe. Dlatego warto inwestować w te działania. W przypadku satysfakcji z efektów możesz rozszerzać kampanię o kolejne słowa kluczowe.

Rozliczenie abonamentowe vs. płatność za efekty

Porównaliśmy modele rozliczeń, aby pokazać Ci wady i zalety poszczególnych:

Abonament Za efekt
Kiedy płacisz? Co miesiąc, bez względu na wynik, za określony zakres prac. Kiedy witryna zajmuje pozycję w top 10 na ustalone słowa kluczowe.
Zakres pozycjonowania Działania nakierowane na pozyskiwanie klienta z Google – nienastawione na konkretne frazy. Określona lista słów kluczowych – przeważnie od kilku do kilkudziesięciu.
Ryzyko finansowe Opłata jest naliczana bez względu na wynik pozycjonowania. Brak pozycji w top 10 na ustalone frazy oznacza też brak naliczonej opłaty.
Za co płacisz? Za pakiet działań, które mają przynieść rezultaty. Za wysokie pozycje na słowa kluczowe.
Zakres prac Szeroki, a raport może obejmować wiele tabel, wykresów i danych. Działania niezbędne do osiągnięcia wysokich pozycji.
Umowa Czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Na 12 miesięcy.

Dzięki pozycjonowaniu za efekt nie będziesz płacić za działania, które nie doprowadzą do wysokich pozycji. To my bierzemy na siebie ryzyko finansowe, ale jesteśmy pewni skuteczności naszych metod. Bazujemy na wnioskach z dziesiątek zrealizowanych kampanii. Polecamy pozycjonowanie za efekt naszym klientom w przypadku wielu projektów, ale nie do każdego. Wszystkie przypadki analizujemy indywidualnie i na tej podstawie powiemy Ci, dlaczego dana forma rozliczenia jest lepsza w danym przypadku.

Pozycjonowanie stron za efekt – nie płać wielokrotnie za to samo

Pozycjonowanie stron za efekt – nie płać wielokrotnie za to samo

SEO obejmuje wiele działań optymalizacyjnych w obrębie strony i poza nią, które docelowo mają doprowadzić Twoją witrynę na wysokie pozycje w Google. Niektóre wykonuje się jednorazowo i w razie potrzeby wprowadza poprawki, a inne wymagają regularności. Masz pod ręką ofertę na abonament? Zerknij, co obejmuje.

Czy widzisz tam cykliczne analizy optymalizacyjne serwisu, analizę UX, konsulting analityczny i inne tajemnicze działania? Być może efektownie wyglądają w ofercie, ale w praktyce większość takich prac wykonuje się jednorazowo, a w przyszłości co najwyżej trzeba monitorować stan serwisu. Nie są to działania do comiesięcznej realizacji. Nasze pozycjonowanie za efekt obejmuje wszystkie kroki niezbędne do osiągnięcia wysokich pozycji.

Działania skupiamy na określonych frazach, ale to nie powoduje, że rośnie pozycja witryny wyłącznie na te zapytania. Widoczność serwisu będzie powiększać się regularnie na dziesiątki, setki, a może nawet większą liczbę słów kluczowych, mimo że skupiamy się tylko na wybranych.

Pozycjonowanie za efekt – dla kogo?

Ten model rozliczeń sprawdzi się w przypadku wyłącznie wybranych projektów. Jeśli prowadzisz duży sklep internetowy, zachęcamy Cię do wyboru modelu abonamentowego. Pozycjonowanie za zapłatą za efekt proponujemy głównie:

  • Firmom lokalnym – jeśli ofertę kierujesz do mieszkańców danej dzielnicy, miasta, gminy czy powiatu, ten model może się znakomicie sprawdzić. W ramach wielu projektów udało się nam szybko wprowadzić strony klientów na wysokie pozycje. Skontaktuj się z nami, a pokażemy Ci przykładowe realizacje!
  • Małym sklepom – jeśli proponujesz kilka produktów, weź pod uwagę model pozycjonowania z płatnością za efekt. Duże znaczenie ma jednak konkurencyjność branży.

Jeśli prowadzisz inną działalność i zastanawiasz się nad pozycjonowaniem za efekt, skontaktuj się z nami. Przeanalizujemy Twój serwis i zaproponujemy skuteczne rozwiązanie.

Pozycjonowanie za efekt – dla kogo?

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Doświadczenia naszych klientów z agencjami są różne. Wielu ma za sobą umowę na abonament, dużą kwotę zainwestowanych środków, ale bez efektu w postaci ruchu z Google i klientów. Z tego względu wybrali pozycjonowanie za efekt. Inni zdecydowali się na tę formę rozliczenia w innych agencjach, nie musieli płacić, ale też nie osiągnęli wysokich pozycji. My zaproponujemy Ci pozycjonowanie za efekt tylko wtedy, gdy wiemy, że ten model sprawdzi się w przypadku Twojej strony i biznesu. 92% klientów, którzy wybrali w naszej firmie tę formę rozliczenia, decyduje się przedłużyć umowę.

Pozycjonowanie za efekt oznacza, że płacisz wyłącznie w przypadku osiągniętego celu. W ramach naszej oferty tym rezultatem jest uzyskanie pozycji w top 10 na ustalone słowa kluczowe. Jeśli witryna znajdzie się niżej, nie zapłacisz ani grosza. Najwyższa opłata obowiązuje za pozycje top 1-3, kiedy też ruch jest największy.