Najrzadziej stosowanym modelem rozliczeń jest propozycja w rozliczeniu pozycjonowanie stron za efekt.
Mamy wieloletnie doświadczenie na rynku, wypracowane własne sposoby działania i jesteśmy w stanie zaproponować Ci taki model rozliczeń, jeśli uznasz, że jest on odpowiedni dla Twojego biznesu.
Jednak nie w każdym przypadku będziemy w stanie zaoferować Ci tę formę rozliczenia – jest to propozycja, którą kierujemy głównie do serwisów, które już jakiś czas funkcjonują w sieci.
W modelu „pozycjonowanie stron płatne za efekt” poniesiesz koszty wyłącznie wówczas, gdy Twoja witryna, na ustalone słowa kluczowe, znajdzie się na I stronie wyników w Google. Po każdym miesiącu działań otrzymasz od nas raport, z którego dowiesz się, jak zmieniały się pozycje Twojej witryny na wybrane frazy.

Rozliczenie będzie polegało na monitorowaniu każdej frazy względem jej pozycji codziennie.
Jeśli jakaś fraza będzie przez 18 dni w TOP10, a pozostałe dni na 11-stej lub gorszej pozycji, to zapłacisz tylko za te 18 dni.
Możemy też wycenić bardziej szczegółowo sam TOP10, przeważnie wygląda to tak, że pozycje 1-3 mają cenę najwyższą, potem o 30% mniej kosztują pozycje 4-7, a pozycje 8-10 są najtańsze.


W przypadku pozycjonowania płatność za efekty – musisz mieć świadomość, że nasze działania będą ograniczone do osiągnięcia pozycji w TOP10 Google, wyłącznie na ustalone frazy.
Nie otrzymasz pakietu usług, które będziemy realizować, w przypadku rozliczenia abonamentowego, a które to usługi powodują iż pozycjonowanie daje efekt znacznie szerszy i bardziej kompleksowy.
Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że są klienci którzy mają np. złe doświadczenia z Agencjami SEO, i chcą mieć komfort płacenia wyłącznie za osiągnięty wynik.
Skontaktuj się z nami, opowiedz nam o swoim biznesie, a wtedy ocenimy, czy dobrym rozwiązaniem będzie wybór modelu za efekt i czy w ogóle będzie to możliwe.
Przedstawimy Ci wszystkie za i przeciw, żebyś podjął świadomą i korzystną decyzję.
