Reklama na galach KSW MMA

Oferta dla Reklamodawców:

Reklama w KSW

KSWJesteśmy partnerem biznesowym KSW, federacji, która organizuje największe eventy sportowe w kraju i za granicą. Jeśli jesteś zainteresowany reklamą na galach KSW, a także Genesis. Zapraszamy do kontaktu.

Federacja KSW to największa w Europie oraz druga na świecie Federacja promująca sporty walki w formule MMA.
Na rynku eventowym działa już od 2004 roku.

Gale Federacji KSW transmitowane są na żywo przy współpracy z holdingiem Cyfrowego Polsatu na otwartej antenie telewizji POLSAT lub w systemie PPV.

Od samego początku KSW jest liderem w swojej branży i  najchętniej oglądanym wydarzeniem telewizyjnym cieszącym się uznaniem telewidzów.
Przez 5 godzin transmisji telewizyjnej na żywo, gale MMA ogląda ponad 5 milionów osób przed telewizorami, co jest absolutnym rekordem przy tego typu eventach.

KSW to nie tylko jednorazowe wydarzenie. Każda gala KSW jest retransmitowana na kanałach grupy POLSAT (średnio 3000 godzin retransmisji w POLSAT SPORT, POLSAT SPORT FIGHT i POLSAT SPORT NEWS). W 2019 roku, w kanałach grupy POLSAT transmisje i retransmisje gal i programów dotyczących KSW zajęły łącznie ponad 4000 godzin.

KSW to wydarzenie międzynarodowe. Gale MMA są transmitowane na żywo w ponad 40 krajach za pośrednictwem satelity oraz na całym świecie na dedykowanej platformie KSWTV.com.

Imprezy organizowane pod szyldem KSW cieszą się uznaniem w opinii publiczności.

Jak pokazuje nasze wieloletnie doświadczenie, aby przygotować udane widowisko niezbędne jest doświadczenie oraz chęć pracy, której zespołowi KSW TEAM nie brakuje. Każde nasze wydarzenie przygotowywane jest przez ludzi, którzy pracują od wielu lat w branży eventowej.

Dlatego mamy przyjemność zaproponować Państwu współpracę i możliwość promocji Państwa firmy na naszych galach.

KORZYŚCI DLA SPONSORA

KORZYŚCI DLA SPONSORA
  • W roku 2019 gale KSW wygenerowały ponad 22.500 publikacji,
  • Wartość medialna skumulowana ze wszystkich mediów to wartości: 56.100.000 PLN,
  • Potencjał dotarcia = 12.860.000.000,
  • Ponad 1000 różnych rodzajów mediów (TV, Prasa, Radio, Internet) publikuje informacje związane z KSW,
  • Ponad 700 razy dorosły Polak może usłyszeć o marce KSW w ciągu roku,
  • Wartość pakietu medialnego rynkowo warta ponad 1.250.000 PLN podczas jednej Gali na podstawie ekspozycji sponsorskich firmy: Briggs & Stratton,
  • Zasięg transmisji (liczba wykupionych subskrypcji x liczba osób oglądających jedną transmisję) to ponad 1,5 miliona widzów tylko w transmisjach legalnych, w Polsce. Zagranicą zasięg KSW to dotarcie do 200 milionów domów,
  • Rozszerzenie rozpoznawalność w mediach Firmy / Produktu oraz Przedstawicieli Firmy,
  • Popularyzacja najszybciej rozwijającego się sportu – MMA, na świecie,
  • Skojarzenie z wartościami dyscypliny sportowej.

Pierwsza dziesiątka zainteresowań fanów KSW

Odzwierciedlają one profil młodych ludzi z dużych miast.

70
%
Sport i fitness
63
%
Muzyka
62
%
Filmy
62
%
Zakupy i dobra luksusowe
62
%
Gastronomia, restauracje
59
%
Nowe technologie
52
%
Entuzjaści spędzania czasu na wolnym powietrzu
51
%
Motoryzacja
50
%
Gry komputerowe
46
%
Entuzjaści nocnego życia

Przygotowaliśmy dla Państwa pakiety sponsorskie, w skład których wchodzą opcje promocji na naszych galach w bezpośredniej transmisji,  a także za pomocą Social Mediów oraz reklamie w telewizji Polsat (nawet jeśli gale są transmitowane w systemie PPV, to i tak reklamy tychże gal i ich sponsorów są emitowane w otwartym Polsacie).

MEDIA RELACJONUJACE WYDARZENIE

MEDIA RELACJONUJACE WYDARZENIE

Transmisja telewizyjna w Polsce:

  • 4 godziny transmisji w systemie PPV
    (Cyfrowy Polsat, IPLA, UPC, Netia, Vectra, Inea, Multimedia, Orange, Supermedia, Toya, Alfanet, Elsat, Finemedia, Jambox, JMDI, Kompex, Macrosat, Multiplay, Petrus, Shentel, Stansat, STTB, Telewizja Światłowodowa, Tel-Kab, Telpol, TK Chopin, TK Tomków, TVK SM)

Opcjonalnie:

  • 4 godziny transmisji na kanałach Polsat
    (Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Fight)

Retransmisje telewizyjne w Polsce:

  • 3000 godzin retransmisji w Polsat Sport
  • 3000 godzin retransmisji w Polsat Sport Fight

Live Streaming w Polsce::

  • 4 godziny transmisji w KSWTV.COM (streaming kupowany w 92 krajach)
  • 4 godziny transmisji w Ipla.tv

VOD w Polsce:

  • na KSWTV.COM (cały świat)
  • na Ipla.tv (Polska)

MEDIA PATRONACKIE

Patronat telewizyjny:

polsat
Polsat Sport
Polsat Sport Fight
Polsat Sport News
cyfrowy polsat

Patronat internetowy:

wp.pl
ipla
KSW

Patronat prasowy:

MIĘDZYNARODOWY ZASIĘG WYDARZEŃ KSW

MIĘDZYNARODOWY ZASIĘG WYDARZEŃ KSW
KSW jest największą organizacją MMA w Europie i jest rozpoznawalna na całym świecie jako marka sportowa.

Przez ostatnie trzy lata z rzędu, KSW było nominowane, tak jak UFC, Organizacją Roku w prestiżowym plebiscycie World MMA Awards.

Wyjątkowe sportowe wydarzenia organizowane przez KSW przyciągają zainteresowanie międzynarodowych mediów ze wszystkich kontynentów.

Na liście wydawnictw, które opisują nasze gale znajdują się: VOX, USA Today, BILD, L’Equipe, Sports Illustrated, ESPN, FOX Sports Asia, CBS Sports, Forbes, The Athletic, JOE.ie, LadBible, Polsat, The Sun, As.com, ABC.es, Globo, Fighters Only Magazine i wiele innych.

Gale KSW są oglądane na całym świecie dzięki transmisjom prowadzonym przez platformę streamingową KSW, czyli KSWTV.com.

Pośród wielu światowych partnerów transmitujących wydarzenia KSW znajdują się między innymi: Fight Network, Fite TV, Match TV, Polsat – Polska, RTL – Chorwacja, BILD+ – Niemcy, Fight Zone – Francja, TV3 Sport – Kraje Bałtyckie, DAZN – USA, Astro – Malezja, Mola TV – Indonezja, IBSports – Korea, a finalizujemy również umowy z partnerami w Północnej Ameryce, Brazylii, Francji i Skandynawii, aby nasze gale w 2021 roku miały jeszcze większy zasięg oraz oglądalność.

W sumie, KSW jest transmitowane na żywo do ponad 150 milionów gospodarstw domowych i jest dostępne na całym świecie w Internecie.

Każde wydarzenie KSW ma swoje odbicie w ogromnym zainteresowaniu wśród fanów MMA w społecznościach w Internecie. Dziesiątki milionów fanów MMA komunikują się ze sobą za pomocą mediów społecznościowych KSW, a także na forach poświęconych sportom walki. Takie interakcje to nie są jedynie zwykli fani, ale także osoby z pierwszych stron gazet jak gwiazdy NBA czy NFL, piłki nożnej, aktorzy, muzycy, którzy również są zainteresowani wydarzeniami KSW.

Firmy sponsorujące sport są pozytywnie postrzegane przez Polaków.

Według badania „Sponsoring Monitor” ARC Rynek i Opinia ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które tego nie robią, a 28% osób chętniej kupiłoby produkty firmy angażującej się w sponsoring.
Według badania Sponsoring Insight dotyczącego rynku sponsoringu sportowego w Polsce, MMA znajduje się wśród 10 dyscyplin, które co roku zyskują na popularności w oczach sponsorów.

Zapraszamy do kontaktu z nami

Wyślemy Państwu specjalnie dedykowane pakiety sponsorskie.