Pozycjonowanie stron Warszawa

Prowadzisz lokalną firmę w Warszawie i chcesz zdobyć nowych klientów poprzez sieć www? Jesteś właścicielem e-sklepu i zamierzasz zwiększyć w nim sprzedaż? A może dopiero stawiasz pierwsze kroki w biznesie internetowym i interesuje Cię dotarcie do użytkowników? Niezależnie od rodzaju Twoich potrzeb biznesowych, przygotujemy dla Ciebie skrojoną na miarę, indywidualnie dopasowaną ofertę pozycjonowania strony w Warszawie.

Samo stworzenie sklepu internetowego albo strony firmowej nie spowoduje, że klienci zaczną tłumnie odwiedzać Twój serwis, kupować produkty albo korzystać z oferowanych usług. Aby zyskać przewagę nad konkurencją, konieczne jest wypromowanie witryny w sieci poprzez realizowanie skutecznych i przemyślanych akcji marketingowych. Do najpowszechniejszych i najefektywniejszych działań należy pozycjonowanie stron www. Warszawa to miasto, w którym profesjonalne prowadzenie SEO jest szczególnie ważne dla działających na tym terenie firm.

pozycjonowanie warszawa

Stolica Polski zapewnia dostęp do szerokiego grona konsumentów. Ponad 1,7 miliona mieszkańców to ogromny rynek, pozwalający na sprawne działanie nie tylko największym korporacjom i najbardziej znanym markom, ale również znacznie mniejszym firmom usługowym i sklepikom, które mogą dotrzeć ze swą ofertą do setek tysięcy lokalnych odbiorców. I właśnie w tym dotarciu do odpowiedniej grupy potencjalnych klientów pomaga skuteczne SEO prowadzone przez naszą warszawską agencję.

Na czym polega lokalne pozycjonowanie stron w Warszawie?

Lokalne pozycjonowanie stron internetowych (Warszawa, ale również w dowolnej innej miejscowości) to szereg działań służących zwiększeniu widoczności Twojej witryny w konkretnym mieście bądź regionie. Celem jest przede wszystkim umieszczenie strony internetowej jak najwyżej w rankingu Google na zapytania związane bezpośrednio z określoną lokalizacją, ale nie tylko. Lokalne SEO to bowiem także obecność w Google Maps. Dzięki odpowiednio zoptymalizowanej i wypromowanej w Mapach Google wizytówce firmowej klient będzie mógł za pomocą jednego kliknięcia zadzwonić do Twojej firmy, umówić się na wizytę, wyznaczyć najkrótszą trasę dojazdu albo poczytać opinie innych internautów na jej temat.

lokalne pozycjonowanie stron w Warszawie

Jak to przedstawia się w praktyce?

Załóżmy, że prowadzisz warsztat mechaniczny, salon fryzjerski, gabinet weterynaryjny albo inny lokalny biznes w Warszawie. Zależy Ci na dotarciu do odbiorców z terenu stolicy, a nawet z określonych dzielnic, a nie z dalszych terenów województwa czy reszty kraju. Chcesz, aby klienci, którzy wpiszą w pasek wyszukiwarki „dobry mechanik Warszawa Praga”, „polecany fryzjer w Warszawie”, „Warszawa Bielany weterynarz” bądź inną frazę związaną z prowadzonym przez Ciebie biznesem, trafili na Twoją witrynę lub wizytówkę w Mapach Google. To wszystko zapewni Ci profesjonalnie prowadzone przez naszych specjalistów pozycjonowanie strony w Warszawie.

Dlaczego lokalne pozycjonowanie w Warszawie się opłaca?

Częstym zarzutem wysuwanym przez firmy przeciwko lokalnemu SEO skupionemu na konkretnym obszarze jest zasięg działania. W końcu szerokie pozycjonowanie pozwoli Ci (potencjalnie) dotrzeć ze swą ofertą nawet do kilku milionów internautów w Polsce, zamiast kilkuset tysięcy. Czy jednak to naprawdę lepsze rozwiązanie?

Odpowiedź jest prosta – nie, ponieważ duży zasięg nie zawsze przekłada się na wyższe obroty przedsiębiorstwa. Szerokie pozycjonowanie na ogólne frazy w Warszawie nie przyniesie wymiernych rezultatów. Spowoduje jedynie, że strona www zniknie w gąszczu tysięcy podobnych witryn. SEO na ogólne słowa kluczowe nie należy również do tanich – ze względu na ogromną konkurencję uzyskanie topowych pozycji wymaga dużych nakładów pracy, co przekłada się na wyższe koszty.

Dlaczego lokalne pozycjonowanie w Warszawie się opłaca

O wiele istotniejsze jest dotarcie do sprecyzowanej grupy odbiorców – osób, które w danym momencie poszukują usług lub produktów, które możesz im zaoferować. Internauci zainteresowani konkretną ofertą w stolicy zazwyczaj posługują się hasłami typu: usługa/produkt + konkretna dzielnica/nazwa miasta. Frazy te umożliwiają im znalezienie konkretnej rzeczy w najbliższej okolicy. Co istotne, zazwyczaj odbiorcy w mniejszym stopniu patrzą na cenę, a częściej na dostępność produktów lub usług, szybkość realizacji zamówienia oraz odległość od siedziby firmy.

I tak np. klientom prowadzącym zakład fryzjerski, kwiaciarnię, restaurację czy stacjonarny sklep sportowy, zalecamy wybór następujących słów kluczowych:

  • fryzjer Warszawa – średnio 100 000 wyszukiwań miesięcznie przez internautów
  • fryzjer Tarchomin – do 10 000 wyszukiwań
  • włoska restauracja Ursus – do 1 000 wyszukiwań
  • najlepsza pizza w Warszawie – do 1 000 wyszukiwań
  • kwiaciarnia Warszawa – do 10 000 wyszukiwań
  • kwiaciarnia Mokotów – do 1 000 wyszukiwań
  • sklep sportowy Praga – do 1 000 wyszukiwań
wybór lokalnych słów kluczowych

Powyższa lista doskonale pokazuje, jak wielki potencjał tkwi w pozycjonowaniu stron w Warszawie oraz jej dzielnicach. Dzięki zaawansowanym systemom geolokalizacji Google rozpoznaje, w jakiej dzielnicy znajduje się użytkownik, co sprawia, że wyświetlane wyniki w odpowiedzi na lokalne zapytania internautów mogą być jeszcze dokładniejsze. Przykładowo, internauta z Mokotowa szukający na smartfonie kawiarni, otrzyma wyniki ze swojej najbliższej okolicy, a nie dzielnic ościennych (chyba że wskaże, że interesuje go kawiarnia z konkretnego rejonu).

Zaprezentowane zapytania stanowią tylko podstawowe, najbardziej ogólne przykłady fraz. Dochodzą do nich jeszcze dziesiątki, a nawet setki różnych kombinacji i wyrażeń powiązanych. Aby jeszcze lepiej sprecyzować profil prowadzonej działalności i tym samym ułatwić internautom uzyskanie odpowiedzi na wpisywane przez nich zapytania, warto zdecydować się też na tzw. frazy długiego ogona (long tail). To zazwyczaj wielowyrazowe, bardziej precyzyjne zapytania, zawierające np. konkretne informacje na temat modelu albo rozmiaru produktu. Są one często wpisywane przez internautów będących najbliżej konwersji, czyli np. zakupu bądź skorzystania z usługi.

Pozycjonowanie – ogrom możliwości promocyjnych - Warszawa

Warszawa to miasto, które daje ogromne możliwości dotarcia z usługami do szerokiego grona odbiorców.

Na przykład, dzięki lokalnemu pozycjonowaniu w Warszawie na Mokotowie masz możliwość trafienia ze swą ofertą do prawie 220 tysięcy mieszkańców, na Pradze Południowej – do niemal 180 tysięcy osób, na Ursynowie – ponad 150 tysięcy, a na Woli – prawie 141 tysięcy mieszkańców.

To ogromne liczby, znacznie przekraczające zaludnienie wielu dużych miejscowości w Polsce.

Dane z poniższej tabeli to Twoi potencjalni klienci.

My pomożemy Ci do nich dotrzeć.

DzielnicaLiczba mieszkańców
(stan na 1.01.2019)
Mokotów217 683
Praga-Południe179 836
Ursynów150 668
Wola140 958
Bielany131 910
Targówek124 279
Bemowo123 932
Śródmieście115 395
Białołęka124 125
Ochota82 774
Wawer77 205
Praga-Północ64 113
Ursus60 112
Żoliborz52 293
Włochy42 862
Wilanów40 060
Wesoła25 439
Rembertów24 328

Pozycjonowanie stron z agencją Skuteczni z Warszawy

Doświadczona warszawska agencja SEO Skuteczni.pl od wielu lat pomaga klientom z województwa mazowieckiego zaistnieć w internecie i osiągnąć jak najwyższe pozycje domeny w wynikach wyszukiwania Google. Zapewniamy efektywne SEO lokalne dla firm działających na terenie stolicy i jej okolic. Oferujemy rozwiązania idealnie odpowiadające potrzebom firm i biznesu, zawsze bazujące na aktualnych wytycznych największej i najpopularniejszej wyszukiwarki w Polsce.

Warszawa, ul. Pańska 96/83

Jesteśmy ze stolicy, dlatego znamy bardzo dobrze specyfikę rynku warszawskiego. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, starannie analizując jego potrzeby biznesowe i działalność konkurencji. Dzięki temu możemy zaproponować rozwiązania idealnie skrojone pod klienta.

Nasza firma mieści się w nowym biurowcu w centrum Warszawy, przy ulicy Pańskiej 96/83. To pod tym adresem pracujemy, codziennie realizując skuteczne SEO, które przynosi widoczne efekty i realne zyski dla naszych klientów.

Zapraszamy do kontaktu i na osobiste spotkanie w biurze. Jesteśmy w pełni mobilni, więc z przyjemnością wybierzemy się również do siedziby Twojej firmy. Chętnie porozmawiamy na temat Twoich celów i oczekiwań biznesowych, a następnie zaprezentujemy indywidualnie dobraną strategię marketingową.

Większy ruch, wyższe zyski

Dzięki starannie zaplanowanej strategii i realizowanym działaniom z zakresu optymalizacji witryny, content marketingu czy link buildingu Twoja strona internetowa będzie wyświetlała się na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Im lepsza widoczność domeny w rankingu Google, tym strona zanotuje więcej wejść. A trzeba pamiętać, że każdy odwiedzający ją użytkownik to potencjalny klient – im więcej użytkowników odwiedzi więc Twoją stronę firmową, sklep albo wizytówkę w Google Moja Firma, tym większa szansa na sprzedaż usług bądź produktów, a w rezultacie wyższe zyski.

Dzięki naszym działaniom promocyjnym klienci będą mogli w prosty sposób znaleźć interesujące ich usługi, a Ty dotrzesz do nich ze swą ofertą, nie wydając dużych środków na promowanie biznesu w sieci.

Większy ruch

Prowadzone przez nas pozycjonowanie stron www w Warszawie zwiększy również rozpoznawalność Twojej marki w sieci. Domeny, które często wyświetlają się na wysokich pozycjach w Google, są łatwiej zapamiętywane przez internautów. To szczególnie korzystna opcja dla nowych firm, które dopiero rozpoczynają swą działalność internetową i biznesową. Profesjonalne SEO pomoże Ci łatwo zaistnieć w świadomości odbiorców i zaprezentować im swą ofertę.

Naszymi działaniami z zakresu pozycjonowania wspieramy również kreowanie wizerunku Twojej marki jako specjalisty w danej dziedzinie. Dzięki wartościowym, autorskim artykułom czy wpisom blogowym Twoja firma może zaprezentować się jako ekspert w swojej branży, zdobywając tym samym zaufanie odbiorców. To w perspektywie przełoży się na wyniki sprzedażowe.

Dla kogo jest pozycjonowanie stron www z lokalizacją Warszawa

Lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim sklepom stacjonarnym lub firmom usługowym, które chcą wypromować swój biznes wśród nowych klientów z terenu stolicy. To polecana opcja dla firm lokalnych, a także ogólnopolskich przedsiębiorstw chcących skupić się na działalności w Warszawie.

Lokalne SEO sprawdza się szczególnie dobrze w przypadku kwiaciarni, zakładów fryzjerskich, kosmetycznych, lokali gastronomicznych, warsztatów mechanicznych, firm naprawczych, budowlanych, remontowych, gabinetów weterynaryjnych oraz innych wykonawców świadczących specjalistyczne usługi.

Pozycjonowanie e-sklepu w Warszawie

Poza pozycjonowaniem lokalnym świadczymy również usługi z zakresu pozycjonowania sklepów internetowych w Warszawie.

Jeśli prowadzisz własny e-commerce lub dopiero zamierzasz rozpocząć działalność sprzedażową w sieci, zapraszamy do współpracy. Mamy bogate doświadczenie zarówno w optymalizacji i pozycjonowaniu już działających platform sprzedażowych, jak i nowych e-sklepów.

Pozycjonowanie sklepu internetowego to proces pracochłonny i złożony, zwykle trudniejszy niż lokalne pozycjonowanie strony internetowej w Warszawie.

Wynika to przede wszystkim z samej specyfiki witryny – istnienia wielu podstron, licznych kategorii oraz dużej liczby produktów.

Pozycjonując sklep internetowy, należy zadbać o to, aby każda strona w serwisie była przyjazna dla użytkownika, odpowiednio zoptymalizowana i łatwa do wyszukania w wynikach Google. Ważny jest też obowiązek spełnienia określonych wymogów prawnych związanych m.in. z niektórymi branżami (np. farmaceutyczną) i pogodzenie ich z kwestiami dotyczącymi technicznej optymalizacji platformy pod wymagania wyszukiwarki.

pozycjonowanie sklepu internetowego

Należy też zwrócić szczególną uwagę na kwestię RODO. Właściciele sklepów internetowych przetwarzają dane osobowe i w związku z tym muszą dostosować prowadzony biznes do treści unijnego rozporządzenia. Istotne jest nie tylko przygotowanie stosownych dokumentów i regulaminów, ale również zbadanie, jakie zabezpieczenia danych są już wdrożone, a które wymagają opracowania. Obowiązkiem przedsiębiorcy jest poinformowanie klienta oraz wszystkich osób odwiedzających stronę o przysługujących im prawach oraz obowiązkach sprzedawcy w zakresie przetwarzania danych. Mimo że przepisy rozporządzenia nie wskazują dokładnie, jakie dokumenty są niezbędne, to zaleca się, aby w sklepie online znalazły się przede wszystkim: regulamin sklepu internetowego, polityka bezpieczeństwa, polityka prywatności oraz polityka dotycząca plików cookies. Ten ostatni dokument jest konieczny, jeśli planujesz gromadzić dane statystyczne pozwalające identyfikować sposób korzystania użytkowników z Twojej strony – czyli właściwie zawsze, ponieważ aktualnie trudno wyobrazić sobie profesjonalne zarządzanie sklepem internetowym bez monitorowania i analizowania ruchu.

Powierzając sklep internetowy specjalistom SEO z agencji Skuteczni, możesz liczyć na wsparcie i efektywne działania służące uzyskaniu jak najlepszej widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Rozpoczynamy pracę od starannej analizy i optymalizacji serwisu pod kątem urządzeń mobilnych i desktopów. Tworzymy unikalne, wysokiej jakości opisy produktów, kategorii oraz wpisy blogowe zawierające niezbędne słowa kluczowe. Dobieramy właściwe frazy, za pomocą których użytkownicy mogą trafić do Twojego sklepu internetowego. Pozycjonujemy główne kategorie oraz dużą liczbę podstron serwisu, stosując tzw. pozycjonowanie long tail (zwane również szerokim).

Promujemy zarówno najbardziej rentowne, jak i niskorotujące towary, a także podstrony kategorii. Prowadzimy skuteczne działania z zakresu link buildingu, dzięki którym Twoja witryna zdobywa wysokie wyniki w rankingu Google. To przełoży się na większy ruch generujący konwersje w e-sklepie, a w rezultacie na wzrost zysków. Wszystkie realizowane przez nas w ramach pozycjonowania www w Warszawie i na terenie kraju działania są bezpieczne dla serwisu i zawsze zgodne z aktualnymi wytycznymi SEO Google.

Dlaczego warto pozycjonować sklep internetowy?

E-commerce to szczególnie konkurencyjny sektor gospodarki. W samej Polsce istnieje obecnie ponad 20 000 sklepów internetowych, a ich liczba regularnie wzrasta. Handel w sieci jest niezwykle popularny. Już ponad 73% polskich internautów deklaruje, że często korzysta z platform sprzedażowych w internecie. To ogromna liczba konsumentów, jeszcze większe możliwości biznesowe dla przedsiębiorców, ale również bardzo duża konkurencja. Z tego względu działalność w sieci wymaga zdecydowanych i innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą zdobyć nowych klientów, zyskać popularność i wyprzedzić konkurencję, a w efekcie zwiększyć zyski.

Jednym z podstawowych i najczęściej rekomendowanych przedsięwzięć marketingowych online jest pozycjonowanie sklepu. Dzięki profesjonalnie realizowanym przez specjalistów z agencji Skuteczni działaniom, możesz zyskać wysokie i stabilne pozycje w wyszukiwarce Google. To z kolei zwiększa Twoje szanse na posiadanie większego udziału w rynku e-commerce, który obecnie jest wyceniany na ok. 36-40 miliardów złotych. Jest więc o co walczyć, zwłaszcza biorąc pod uwagę stały wzrost liczby internautów dokonujących zakupów w sieci.

Dzięki odpowiedniej strategii i działaniom SEO możliwe jest zdobycie wysokich pozycji w rankingu nawet w przypadku prowadzenia e-sklepów z bardzo konkurencyjnych branż. Pozycjonowanie www pozwala też zwiększyć liczbę klientów, poprawić efektywność kanałów sprzedaży i wygenerować większe przychody. Umożliwia ponadto wzmocnienie pozycji marki w branży e-commerce oraz budowanie jej rozpoznawalności w sieci.

19 milionów odsłon, czyli pozycjonowanie przynosi efekty – Case study

Pozycjonowanie witryn przynosi realne i spektakularne efekty, czego przykładem jest sukces serwisu Dziarownia.pl – portalu zrzeszającego miłośników tatuażu z całej Polski połączonego ze sklepem internetowym oferującym akcesoria i kosmetyki dla fanów tatuażu.

Cel kampanii

Współpracę z portalem Dziarownia.pl nawiązaliśmy w lipcu 2015 roku. Klient oczekiwał od nas kompleksowego wsparcia w ogólnopolskiej oraz lokalnej promocji portalu. Powierzył nam optymalizację witryny oraz jej pozycjonowanie. Naszym celem było zoptymalizowanie serwisu w taki sposób, aby była przyjazna dla użytkowników oraz robotów wyszukiwarek.

Zanim rozpoczęliśmy działania naprawcze strona klienta notowała odsłony na poziomie ok. 800 użytkowników miesięcznie. Nie była w ogóle obecna w wynikach Google w TOP3, a w TOP10 znajdowało się zaledwie 250 słów kluczowych związanych z działalnością marki. Fanów tatuażu jest w Polsce mnóstwo, dlatego potencjał serwisu był znacznie większy.

dziarownia.pl - ruch semstorm

Jakie działania SEO zrealizowaliśmy?

  • Kompleksowy audyt SEO witryny klienta.
  • Wdrożenie zmian optymalizacyjnych na stronie.
  • Optymalizacja i nasycenie frazami istniejących treści oraz stworzenie nowego contentu w portalu.
  • Efektywny link building oparty na strukturze witryny, obejmujący listę fraz kluczowych oraz z długiego ogona.

Spektakularne efekty

Nasze działania z zakresu SEO miały na celu widoczną poprawę pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google oraz zwiększenie liczby użytkowników w serwisie. Cel został w pełni osiągnięty.

Aktualnie miesięczny ruch w portalu to ponad 376 000 stałych i nowych użytkowników, co daje wzrost o  ponad 51 000% względem pozycji wyjściowej. Witryna posiada aż 3 939 fraz w TOP3 oraz 8 239 słów kluczowych w TOP10, co daje wzrost o ponad 3 000% (dane na dzień 1.03.2021 rok).

dziarownia.pl - google search console
dziarownia.pl - semstorm top10

Rekordowy wzrost widoczności

Obecnie Dziarownia.pl jest jednym z najpopularniejszych portali dla fanów tatuażu w Polsce. Dzięki naszym działaniom z zakresu pozycjonowania serwis klienta jest lepiej widoczny w rankingach Google zarówno dla najważniejszych, najbardziej konkurencyjnych fraz, jak i dla niszowych słów kluczowych z tzw. długiego ogona. To przełożyło się na znaczący wzrost ruchu na stronie (w ciągu ostatnich 12 miesięcy serwis zanotował aż 19 milionów odsłon) i większą sprzedaż w e-sklepie.

I to nie jest nasze ostatnie słowo! Wspólnie z klientem działamy, aby osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty i wypromować globalny brand na arenie międzynarodowej.

dziarownia.pl - google analytics

Opinia klienta

Od ponad 6 lat współpracuję z firmą Skuteczni. W ich ręce oddałem swoją stronę, którą zaopiekowali się na złoty medal. Dzięki temu popularność firmy znacząco wzrosła, co oczywiście odbiło się pozytywnie na zyskach. Zaufanie w prowadzeniu biznesu to podstawa i cieszę się, że zaufałem tej firmie, bo prowadzą ją świetni fachowcy z doświadczeniem.
Paweł M.
właściciel portalu Dziarownia.pl

Jeśli i Ty chcesz osiągnąć tak spektakularne wyniki i skutecznie rozwinąć swój biznes internetowy, skontaktuj się z nami.

Zapewniamy indywidualnie dopasowane do Twoich celów rozwiązania z zakresu marketingu internetowego oraz pozycjonowania stron www w Warszawie i na terenie całego kraju.