5 technik SEO do budowania reputacji i widoczności strony

  • 6 września 2018
 

Jeżeli zoptymalizowałeś zawartość swojej strony internetowej i zadbałeś o zastosowanie najlepszych metod mających na celu zwiększenie jej atrakcyjności dla wyszukiwarki, teraz czeka Cię kolejne wyzwanie. Musisz nadal prowadzić konsekwentnie strategię SEO, aby zbudować rekuperację strony i jeszcze bardziej zwiększyć jej widoczność w sieci. 

Ranking wyszukiwarek nie opiera się wyłącznie na zaletach Twojej witryny. To także konkurs popularności. Zastosowanie kilku podstawowych technik pomoże zbudować rekuperację Twojej strony, a także zwiększy jej widoczność w sieci.

  1. Linkowanie strony na popularnych blogach

Umieszczając linki do swojej strony na różnych blogach, możesz zwiększyć jej popularność, a także widoczność. Większość blogerów z przyjemnością przyjmie link do Twojej strony, jeżeli tylko będzie ona wartościowa i prawidłowo zbudowana. Wybieraj tylko te blogi, które są autentyczne, cieszą się dobrą opinią w sieci, a także są często odwiedzane przez szerokie grono internautów. Ważne jest, aby linki do Twojej strony znajdowały się jedynie na tematycznych blogach, związanych z zakresem Twojej działalności.

  1. Zamień istniejące wzmianki o marce w linki

Jeżeli ze swoją marką już odniosłeś sukces, być może już otrzymujesz wzmianki o swojej marce, produktach lub innych informacjach o firmie na wpływowych stronach. W takim przypadku, warto wyszukać te wzmianki i dotrzeć do nich z prośbą o dodanie linków do Twojej strony.

  1. Zadbaj, aby linki do Twoich stron zawsze działały dobrze

Linki mają to do siebie, że czasem mogą działać w nieprawidłowy sposób. Mogą przejść w tryb offline lub adres URL może przestać działać. Narzędzie typu Broken Link Builder pomoże wykryć niedziałające linki do Twojej strony znajdujące się na różnych witrynach w sieci. Możesz łatwo do nich dotrzeć i je zaktualizować.

  1. Zbuduj katalog firm, z którymi chcesz współpracować, a także stwórz listę interesujących profili w mediach społecznościowych

Jeżeli już masz swoją stronę internetową, musisz stworzyć katalog stron biznesowych oraz kont w mediach społecznościowych, z którymi możesz nawiązać kontakt i podjąć współpracę. Jeżeli uda Ci się nawiązać z nimi kontakt, Twoja strona będzie wyświetlana wśród treści popularnych firm i na różnych profilach w mediach społecznościowych. Warto także utworzyć kontro w Google My Business. Dzięki temu Twoja firma będzie uznawana za wartościową.

  1. Skuteczne wykorzystanie marketingu w mediach społecznościowych

Mimo że dane z mediów społecznościowych, takie jak polubienia i udostępnienia, nie mają bezpośredniego wpływu na pozycjonowanie poza stroną, korzyści pośrednie są bardzo zniechęcające. Twoja aktywna obecność w mediach społecznościowych na pewno zbuduje pozytywny wizerunek firmy w sieci, a także przyczyni się do zwiększenia ruchu na Twojej stronie internetowej. Twórz treści, które możesz udostępnić na profilu, zachęcać do ich polubienia, a także do udostępniania.