Google tworzy nowe źródło ruchu dzięki Keen
Nowy i potencjalnie skuteczny sposób na przyciągnięcie większej liczby odwiedzających witrynę. Google Keen proaktywnie poleca treści użytkownikom.
Nowy i potencjalnie skuteczny sposób na przyciągnięcie większej liczby odwiedzających witrynę. Google Keen proaktywnie poleca treści użytkownikom.
Ten nowy czynnik rankingowy zostanie wprowadzony najwcześniej od 2021 r. Oto, co musisz wiedzieć. Google ogłosiło wczoraj nowy algorytm rankingowy zaprojektowany do oceniania stron internetowych na podstawie tego, jak użytkownicy postrzegają interakcję ze stroną. Oznacza to, że jeśli Google będzie uważało, że użytkownicy Twojej witryny będą mieli słabe wrażenia na Twoich stronach, Google może nie oceniać […]
W październiku tego roku Google rozpoczęło wdrażanie nowego algorytmu, który miał wnieść poważne zmiany w systemach wyszukiwania. Według analityków Google zmiany te miały dotknąć aż 10% wyników i w ułatwić wyszukiwanie pożądanych wiadomości zwykłym użytkownikom, zaś właścicielom stron internetowych – pozycjonowanie na bardziej naturalne treści. Czym jest BERT i jakie korzyści może przynieść?
Niedawno, Barry Schwartz z serwisu Search Engine Roundtable, zacytował Google, które stwierdziło, że nie ma czegoś takiego jak sygnały dotyczące rankingu top 3, niezależnie od tego, co było powiedziane wcześniej. Barry powiedział, że jest to prawdopodobne, ponieważ niektóre zapytania są ważniejsze dla niektórych sygnałów, niż inne, jak na przykład QDF (Query Deserves Freshness).