Ponad 60% ludzi bardziej wierzy newsom Google, niż rzeczywistym źródłom newsów
Ponad 60% ankietowanych użytkowników stwierdziło, że czytając newsy, bardziej ufa Google, niż źródłom zawartym w indeksie Google.
Ponad 60% ankietowanych użytkowników stwierdziło, że czytając newsy, bardziej ufa Google, niż źródłom zawartym w indeksie Google.
Od tragedii do nadziei, wyniki wyszukiwania z 2015 roku pokazują momenty, które schwyciły świat za serce, oraz pytania, które pokazały kim jesteśmy. Od „Jak mogę pomóc Nepalowi?” do „Jak na świecie może zapanować pokój?”, oto spojrzenie na mijający rok okiem wyszukiwarki Google.
Nowe metryki dadzą reklamodawcom większy wgląd w wizyty w swoich sklepach, z możliwością zobaczenia wizyt po słowie kluczowym, lub po grupowaniu reklam.
Twoja strona jest już online i działa, to świetny początek! Ale, czy jesteś pewny, że ta strona nie może być lepsza? Czy ma wszystkie elementy potrzebne na biznesowej witrynie, aby odnieść sukces? Czy nie pominąłeś jakichś ważnych elementów, których odwiedzający stronę mogą oczekiwać, co z kolei przełoży się na zwiększenie sprzedaży?
Google objęło bardziej surowe stanowisko w sprawie kar dla stron, które stanowią źródło wielokrotnego powtarzania się spamu.
Jako zapracowany przedsiębiorca zapewne masz sporo na głowie. Mnóstwo rzeczy do zrobienia, umowy, raporty, deadline’y. A do tego wszystkiego dochodzi jeszcze SEO. Pewnie chciałbyś nieco zaoszczędzić, więc zechcesz zrobić to sam (albo możesz skorzystać z naszych usług).
Nowa odsłona aplikacji Tłumacz Google pozwala na natychmiastowe, wizualne przetłumaczenie tekstu widzianego przez soczewkę aparatu w Twoim telefonie, czy tablecie, w siedmiu różnych językach. Wystarczy otworzyć aplikację, kliknąć w ikonę aparatu i skierować go na tekst, który chcesz przetłumaczyć – szyld, drogowskaz, czy lista składników. Zobaczysz, że tekst zmienia się „na żywo” na ekranie na […]
Mobilne wyniki wyszukiwania w Google są teraz rozwijalne.
Jak wiecie landing page to nic innego jak logiczne rozszerzenie treści znajdującej się w reklamie np. displayowej. W dzisiejszej części naszego artykułu dowiecie się dlaczego planowanie przestrzenne jest szalenie ważne oraz jak podkręcić Call to Action i przykuć uwagę klienta.
Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że pomimo wzorowego przygotowania kampanii PPC nie konwertowała ona tak jak byś chciał lub wcale ? Być może twój landing page nie był skrojony na miarę. Dziś przedstawimy kilka powszechnie stosowanych praktyk, które pomogą ulepszyć twój landing page.