Rozwój sportów walki w formułach MMA, KSW oraz bokserskiej można odczuć szczególnie w ciągu ostatnich kilku lat, gdy na rynku pojawiły się federacje tzw. freak fightów. Popularność tego typu wydarzeń zaskakuje nawet samych organizatorów, a poszczególne federacje urosły w siłę tak bardzo, że stały się doskonałą przestrzenią do reklamowania różnego rodzaju firm, produktów i usług. Dlaczego warto zainwestować w taką formę reklamy? Przedstawiamy kilka najistotniejszych korzyści!
Imponujący zasięg
Gale sportów walki budzą wśród odbiorców niebywałe emocje, przede wszystkim z uwagi na poszczególne pojedynki, które bardzo często prowokowane są osobistymi porachunkami przeciwników. Tzw. „zadymy” przyciągają przed ekrany setki tysięcy, a często nawet miliony widzów z całego kraju. Dostęp do tego typu eventów jest najczęściej sprzedawany w formacie PPV, a emisja odbywa się za pomocą dedykowanych kanałów streamingowych. Jest to zatem doskonała okazja dla reklamodawców, którzy wykupując jedynie ułamek czasu antenowego, są w stanie w skuteczny i niezwykle prestiżowy sposób zaprezentować swoje usługi i produkty.
Jak wskazują wstępne szacunki federacji FAME MMA, tylko ostatnia gala FAME MMA 12 zgromadziła przed ekranami ok. 2 miliony widzów.
Prestiż
Szefowie i prezesi takich federacji, jak KSW, UFC, FAME MMA, PRIME MMA czy HIGH LIGUE to prawdziwi mistrzowie w organizacji wydarzeń sportowych na światowym poziomie. To imprezy dopracowane w każdym calu: spektakularna scenografia, pełna widownia, doskonali konferansjerzy i najwyższa jakość transmisji to elementy, z których słyną gale organizowane przez powyższe federacje. Decydując się na reklamę podczas transmisji wydarzenia, każdy reklamodawca może mieć pewność, że jego usługi zostaną zaprezentowane w sposób niezwykle prestiżowy i estetyczny. Z tego powodu na tę formę promocji decyduje się coraz więcej firm, które oferują produkty klasy premium.
Gale MMA to również świetna okazja dla marek, które dopiero wchodzą na rynek i chcą pokazać się z jak najlepszej strony.
Kilka form reklamy w jednym miejscu
Reklama na galach MMA najczęściej przyjmuje formę krótkiego materiału wideo, który emitowany jest podczas transmisji wydarzenia z określoną częstotliwością i w wybranych blokach czasowych. Najlepsze efekty przynoszą spoty emitowane w godzinach nocnych, gdy zazwyczaj swoje walki toczą gwiazdy wieczoru i odbywają się tzw. main eventy. To jednak nie jedyne formy promocji dostępne podczas tego typu wydarzeń. Swoje usługi możesz zaprezentować także w formie estetycznych banerów pojawiających się na ekranie w trakcie transmisji. Oferta poszczególnych formatów reklamy jest często uzależniona od danej federacji, dlatego najlepiej skontaktować się z profesjonalną agencją marketingową, która wesprze cię w wyborze najlepszego produktu.
Jeśli rozważasz inwestycję w reklamę na gali MMA,
serdecznie zapraszamy do kontaktu!
Nasi doradcy z przyjemnością przedstawią ci szczegóły współpracy
oraz odpowiedzą na wszystkie twoje pytania.
Fot.: Sven Mandel, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons